Nieuwe game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jer2NL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
Berichten
2
hallo ik heb een probleem, namelijk: mijn computer is nu al erg oud en ik ga een heel nieuwe computer kopen. de computer is alleen bedoeld om spellen meet te spelen. nu weet ik alleen helemaal niks van computers af:confused: . ik heb bij meerdere sites gekeken maar ik snap helemaal geen bal van wat er staat. ik weet niet wat wel goed is of wat niet. ik heb 1000 euro uit te geven en ben bang dat ik zodadelijk die duizend euro verkeerd uitgeef. kan iemand mij helpen door te zeggen wat voor een systeem hij zou nemen voor 1000 euro.

groeten computer noob :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Houwe zo.:evil:

Maare, ga naar een plaatselijke pc boer, laat je voorlichten door de daar aanwezige hulp, die zelf veel gamed, laat een offerte maken, en kijk op diverse internetwinkels, of die prijzen een beetje schappelijk overkomen, scheelt het niet al te veel, koop je hem daar, let wel, in een pc winkel zijn ze altijd wat hoger, wat ook meer dan logisch is.

Er zijn zoveel configuraties mogelijk met dat budget, en zal je hier ook waslijsten aan voorstellen kunnen verwachten, dan zie je door de bomen het bos niet meer.
 
is goed

ik ga aanstaande zaterdag al naar gistron (www.gistron.nl) toe maar ik ben dan toch bang dat ze daar proberen om de duurdere merken en zo voor te stellen zodat ik gewoon te veel betaal. daarom heb ik hier gevraagd dat mensen hier gewoon hun systeem zouden willen neerzetten als ze 1000euro hadden te besteden, die 1000 euro is alleen maar de kast niet beeldscherm of boxen of andere dingen. voor iemand die mij toch even wil helpen, zet hier dan neer wat voor een systeem jij zou nemen voor 1000 euro.

groeten nog steeds computer noob:D
 
Dan zou je ongeveer op dit uitkomen:

• Moederborden Socket 775 -
Asus P5B

• Harddisks 3,5 inch SATA -
Maxtor DiamondMax 10 250 GB

• Voeding 400 Watt -
Fortron FSP-60THNP

• Behuizingen Midi Tower -
MS-TECH LC-30

• CPUs Socket 775 -
Intel® E6400

• DVD-reWriters IDE -
NEC AD-5170A

• Grafische kaarten nVidia PCIe -
XFX GeForce 7900GT

•Geheugen DDR2-533 -
Kingston HyperX DIMM 1 GB


Daar heb je een leuk gaming pc-tje voor dacht ik.
Systeem is slechts een leidraad, er zit erg veel verschil in prijzen en als je een echte gaming pc wil dan ben je eigenlijk een paar honderd euro meer kwijt.
Wat ik hier uitgezocht heb voor je ziet een paar tientjes onder de € 1000.=
Een en ander kun je hier nakijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan