Nieuwe (game)pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Venomion

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen, vooral om te gamen. Ik heb echter niet zo heel veel verstand van computers maar ik kwam in een winkel deze pc tegen en hij leek mij wel goed. Nu zou ik graag willen weten of deze pc het ook echt waard is om te kopen ;) .
Alvast heel erg bedankt voor de mensen die mij kunnen helpen!

BEHUIZING Revoltec Zirconium MidiTower ATX 550W Zilver of Zwart (FRONT USB/AUDIO/FIREWIRE)

CARDREADER CF1/CF2/MD/MS/MSpro/SD/MMC/SM + 1xUSB2.0

MOEDERBORD Intel DP35DPM (iP35, S775, FSB1333, 3xPCI, 3xPCIe, 1xPCIe16X, 2xU100 & 6xSATA300-RAID5, USB2.0, FW)

WERKGEHEUGEN 4096Mb DDR2 DIMM PC2-6400 (2X2048Mb, Dual-Channel, 800MHz)

PROCESSOR CORE 2 DUO processor E6850 (2x 3GHz, S775, FSB1333, 4Mb cache, 65nm, Dual-Core, VT, EM64T, 65W)

HARDDISK Seagate 1Tb SATA2 (2x500Gb, 7200rpm, 16Mb, 300Mb/s)

DVD-BRANDER Lite-On DH-20A3H 20x LightScribe/AllWrite DVD-Rom brander

VIDEO-KAART Club3D nVidia GeForce 8800 GT 512Mb (600MHz nVidia G82, 1800MHz 512Mb 256bit GDDR3, 112 unified shaders, 2x DVI, HDTVout, HDCP)

AUDIO-KAART Op Moederbord (8ch. Digital High Definition Audio, Dolby Home Theater)

NETWERK-KAART Op Moederbord (10/100/1000)

SOFTWARE Microsoft Windows Vista Ultimate 32bits OEM NL

Hij kost 1400euro.

Het ziet er allemaal goed uit. Als je hem vooral voor gamen gebruikt is ie super.

Voor 4 GB ondersteuning zal je toch een 64 bits Vista moeten gebruiken, nu zie je met de 32 bits uitvoering 3 GB ...

Maar Vista voor gamen:confused:...

whittey Voor 4 GB ondersteuning zal je toch een 64 bits Vista moeten gebruiken, nu zie je met de 32 bits uitvoering 3 GB ...

Maar Vista voor gamen...

Whittey heeft gelijk. Vista en gamen is niet de beste combinatie. ik heb 1gb werkgeheugen en hou telkens maar 300mb over als ik alleen vista aan het draaien ben(kga er deze vakantie nog 1/2gb bijzetten). Met 300mb kan je niet leuk gamen want als je nog maar 100mb over hebt loopt alles vertraagt. Nu heb jij natuurlijk wel 4gb werkgeheugen. Dit is super veel maar kweet niet hoeveel Vista Ultimate gebruikt om alleen te kunnen draaien. als je dit ergens uitzoekt en het is niet meer dan 2 gb dan dan kan je zoveel gamen als je wilt ook als er vista op staat.

Ik weet niet wat jullie allemaal bedenken hier, maar geloof mij, dat systeem is uitermate goed geschikt voor gamen, geen enkele twijfel mogelijk!!

Leuke game pc, lekker snel, maar het kan VEEEEL goedkoper..

Computers zijn heel erg afgeprijs deze dagen, 1400 vind ik echt te veel

Voor niet eens €800 kan ik zo een systeem vinden ( wat minder geheugen, geen card reader, en alle andere kleine, onnodige, goedkope dingen waar de winkel dubbel voor berekent ) dr uit halen.

(wat minder geheugen, geen card reader, en alle andere kleine, onnodige, goedkope dingen waar de winkel dubbel voor berekent ) dr uit halen.

Minder geheugen lijkt me geen goed plan met Vista en welke onnodige goedkope dingen zie je dan in het systeem??

4096 mb vind ik wat overdreven voor een vista 32 bit.

Voor de software word zeker wel zo n € 200 ( minimaal ) verrekend.

Die zou je beter zelf kunnen installeren, of iemand anders laten doen.

4096 mb vind ik wat overdreven voor een vista 32 bit.

Voor de software word zeker wel zo n € 200 ( minimaal ) verrekend.

Die zou je beter zelf kunnen installeren, of iemand anders laten doen.

Vista 32-bit adresseert tot ca. 3,5Ghz, dus hoezo overdreven?

En welke software heb je het over, er staat alleen Vista OEM op

Nee, ik wil weten wat de goedkope overdreven dingetjes die jij noemt zijn...

Ik zou ook willen weten welke overdreven dingen er worden bedoelt :) want als deze echt niet nodig zijn kan ik ze net zo goed weg laten. Als er trouwens nog suggesties zijn om onderdelen te veranderen hoor ik dit graag, alleen de prijs moet niet te gek worden. ;)

Nou...Hoger word het niet meer denk ik hoor..

Kan je niet zelf 1 tje inmekaar zetten of laten doen ?
Je zou echt veel goedkoper uit zijn op die manier.

Zoals hiervoor ook al werd aangeraden.. 1000GB vind ik echt te overdreven( Scans enz nemen heeeel veel tijd in beslag , neem gewoon een 500Gb, genoeg vind ik .
Verder kan t geheugen ook wel wat minder.

succes

Echt een super pc...
Om te gamen echt perfect..
Alleen nu nog even uitzoeken welk besturingssysteem het handigst lijkt;)

Nog erg bedankt voor de vele reacties allemaal :). En ja het besturingssysteem uitkiezen zal nog erg lastig worden aangezien de meningen hierover erg verdeelt zijn...Kan ik nou het beste een 32 of 64 bit versie nemen? Ik weet eigenlijk niet erg goed het verschil tussen deze soorten, alleen dat 32 bit tot 3gb werkgeheugen gaat en 64 bit nog verder.

je kan 64 bit nemen, dat is sneller, maar dan kun je ook wel 4 gig ram nemen.

2005206547776085579_rs.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan