marsmannetje
Meubilair
- Lid geworden
- 31 dec 2000
50GB zou bij wijze van spreken al genoeg zijn.miss kan je besparen op de harde schijf, ik heb niet zo heel veel nodig denk ik. Ik heb wat ruimte voor liedjes nodig en wat voor games, maar 640 Gb lijkt me te veel. Ik denk aan 400 a 500 Gb. Of is dat te weinig?
Maar dan heb je maar weinig ruimte.
400 of 500 is ook prima.
Ik dacht alleen dat de 500GB wat trager was (?)
Hij is goedkoper.en is die videokaart niet wat duur, is een geforce 8800 niet beter?
Maar veel slechter.
Maar veel slechter.zoals deze ( een 9600 GT)
http://www.azerty.nl/8-160-68334/geforce-9600gt.html
Ga nu niet besparen op je videokaart: hoe slechter, hoe sneller je weer een nieuwe moet kopen. Die 4850 moet je toch minimaal wel nemen.
De 4850 is te vergelijken met de 9800GTX, heb ik me laten vertellen. (en die is dus duurder)
Wat voor kast?En miss kan je besparen op de kast, want ik heb er zelf nog een.
Neen.En miss op de voeding.
Windows scheelt best veel geld. Maar weet je zeker dat je wel aan een goede versie kan komen? De OEM-versie die bij je vorige pc zat telt niet, he?Dan kom je hierop uit ( nog met voeding, zonder kast, met 9600GT, met 400 Gb harde schijf, zonder Windows cd ):
Dat scheel al best veel geld
Maar goed... als je het allemaal te duur vind, dan moet je zeker het systeem kopen wat jij net voorstelde. Maar dan heb je dus het risico dat je niet de spellen kunt spelen die je zou willen spelen.
Ook kan je systeem naar de knoppen gaan wegens je slechte voeding (als je daar ook nog op gaat besparen)
En je onderdelen kunnen ook nog te heet worden als je kast niet goed genoeg is.