Hallo
ik heb een game PC samengesteld op Azerty, hier te zien:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...ct[71510]=1&product[7517]=1&product[235982]=1
Ik vroeg me af of dit echt goed genoeg is om zeg maar de nieuwste games zoals Black ops en Homefront te spelen. Kan ik dat dan op hoge settings aan?
En over de monitor, ik heb nu al een best goede met resolutie 1024x768, maakt het echt een groot verschil tussen die ik heb en eentje van Full HD?
Heeft iemand anders nog suggesties over een betere PC voor een lagere prijs, of gewoon een pre-made computer?
Dankjewel!
En dit formulier dingetje:
Budget - Het liefst rond de 700 euro.
Doel - Meeste gamen, maar ook gewoon internet.
Hoe belangrijk is stilte? - Best belangrijk, als die maar niet als een stofzuiger klinkt.
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - De winkel.
Opties: Maakt niet echt veel uit? Gewoon kunnen gamen, en snel zijn. Geen lag en dat soort dingen.
Besturingssysteem - Windows 7 64bit
Andere software? - Nee, hoeft niet.
Randapparatuur
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Misschien een monitor, vraag staat hierboven.
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? Nee.
ik heb een game PC samengesteld op Azerty, hier te zien:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...ct[71510]=1&product[7517]=1&product[235982]=1
Ik vroeg me af of dit echt goed genoeg is om zeg maar de nieuwste games zoals Black ops en Homefront te spelen. Kan ik dat dan op hoge settings aan?
En over de monitor, ik heb nu al een best goede met resolutie 1024x768, maakt het echt een groot verschil tussen die ik heb en eentje van Full HD?
Heeft iemand anders nog suggesties over een betere PC voor een lagere prijs, of gewoon een pre-made computer?
Dankjewel!
En dit formulier dingetje:
Budget - Het liefst rond de 700 euro.
Doel - Meeste gamen, maar ook gewoon internet.
Hoe belangrijk is stilte? - Best belangrijk, als die maar niet als een stofzuiger klinkt.
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - De winkel.
Opties: Maakt niet echt veel uit? Gewoon kunnen gamen, en snel zijn. Geen lag en dat soort dingen.
Besturingssysteem - Windows 7 64bit
Andere software? - Nee, hoeft niet.
Randapparatuur
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Misschien een monitor, vraag staat hierboven.
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? Nee.
Laatst bewerkt: