Nieuwe game PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boergamer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

ik heb een game PC samengesteld op Azerty, hier te zien:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...ct[71510]=1&product[7517]=1&product[235982]=1

Ik vroeg me af of dit echt goed genoeg is om zeg maar de nieuwste games zoals Black ops en Homefront te spelen. Kan ik dat dan op hoge settings aan?
En over de monitor, ik heb nu al een best goede met resolutie 1024x768, maakt het echt een groot verschil tussen die ik heb en eentje van Full HD?
Heeft iemand anders nog suggesties over een betere PC voor een lagere prijs, of gewoon een pre-made computer?

Dankjewel!

En dit formulier dingetje:

Budget - Het liefst rond de 700 euro.
Doel - Meeste gamen, maar ook gewoon internet.
Hoe belangrijk is stilte? - Best belangrijk, als die maar niet als een stofzuiger klinkt.
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - De winkel.

Opties: Maakt niet echt veel uit? Gewoon kunnen gamen, en snel zijn. Geen lag en dat soort dingen.
Besturingssysteem - Windows 7 64bit
Andere software? - Nee, hoeft niet.

Randapparatuur
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Misschien een monitor, vraag staat hierboven.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? Nee.

Laatst bewerkt:
Ik wil hem liever echt niet zelf in elkaar zetten. :P Dat kastje is inderdaad veel strakker, dankjewel. Wat is het verschil met de RAM van Kingston dan? Ik heb er niet echt verstand van.

Laatst bewerkt door een moderator:
Over de ram, tja... iedereen zet er deze van Kingston in...
ik heb deze nog nooit gezien dus gewoon voor de zekerheid ^^

scheelt toch maar 2 euro...

Ah, oke, is goed.
En Intel Core i5 en i7, zit daar een heel groot verschil tussen?

I7 is meer voor video/beelbewerking en dat soort zware Progjes,
voor gamen is een I7 overbodig...

Ah, oke.
Photoshop is daarentegen wel iets wat ik soms doe, maar bij signatures en wallpapers blijft het dan ook, is een i5 meer dan genoeg voor toch? want dat kan ik zelfs op deze computer, met een single core processor. :p

Photoshop is volgens mij niet echt zo zwaar dus moet wel lukken, ik kan het ook op m'n laptopje:D

Oke, dankjewel man!
Ik ga hem denk ik zo bestellen, alleen nog twee goedkope boxjes erbij, doe toch meestal met koptelefoon.

Anyway, over monitors, maakt het echt zo heel veel uit? Of je nou Full HD 1080p hebt of gewoon 1024x768 resolutie?

Geld over heb je nooit hee. :p
Maar oke, bedankt voor het advies, ga hem zo snel mogelijk bestellen!

kabels om de pc werkend te krijgen wel natuurlijk,
andere moet je natuurlijk zelf kopen als je dat wilt.

Laatst bewerkt:
nvm, alles is goed.
:P

Ga hem bestellen, bedankt voor alles!

Laatst bewerkt:
Toch nog een vraag, haha.
Het gaat niet echt over dit topic, maar toch:

Bij Azerty wil ik hem nu bestellen, maar is dit ook mogelijk om als een bedrijf te kopen?
Ik kan het echt nergens vinden, ook niet op google of op de site zelf.

dat weet ik eerlijk gezegd niet, sorry...
misschien ff in de chat vragen? of iemand reageert hierop:p

Sorry dat ik hier alweer op terugkom, maar toch:
Ik wil misschien toch voor deze gaan: klik
Reden:
AMD is goedkoper, dus kan ik een betere video kaart kiezen en kom ik sowieso goedkoper uit. Dit kan de videokaart toch nog steeds goed aan? Ik heb hier dus ook een monitor bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan