Nieuwe Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

joostd66

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2012
Wat zou een PC met deze specs zoal kunnen doen?
En kan het de nieuwste spellen goed en op HIGH etc. afspelen?

Specs:
Behuizing : Bitfenix Collosus

Voeding : Corsair GS800 800Watt

Moederbord : ASUS SABERTOOTH 990FX.

Processor: AMD Phenom II X4 965 Black Edition Socket AM3 quad-core CPU van 3,4GHz.

Geheugen : 8GB Corsair Vengeance DDR3 @ 1600Mhz.

SSD : 128GB OCZ VERTEX 4.

Harde schijf : Seagate 750GB SATA.

Videokaart : XFX HD6970 met 2GB DDR5 2 x DVI, 2 x Mini Display-Poort en HDMI.

Alvast bedankt,

Joost

Wat zou een PC met deze specs zoal kunnen doen?
Eiwitten vouwen :):thumb:

Ja, maar het moederbord kan stukken goedkoper en die videokaart is naar mijn weten niet echt meer goed verkrijgbaar.
Maar als hij tweedehands zou zijn is hij wel goed.

Ja, maar het moederbord kan stukken goedkoper en die videokaart is naar mijn weten niet echt meer goed verkrijgbaar.
Maar als hij tweedehands zou zijn is hij wel goed.

Hij is ook tweedehands, kan deze pc dan spellen zoals Sleeping Dogs goed kunnen afspelen?
Ik weet niet zo heel veel van hardware... :d

Deze pc zal alle huidige spellen met gemak kunnen draaien ja

Hoeveel moet je ervoor betalen?
Trouwens je zal alle spelen kunnen draaien, maar wel niet elk spel op ultra, maar Sleeping dogs waarschijnlijk wel =)

Laatst bewerkt:
Hoeveel moet je ervoor betalen?
Trouwens je zal alle spelen kunnen draaien, maar wel niet elk spel op ultra, maar Sleeping dogs waarschijnlijk wel =)

Moet ik nog overleggen, hoeveel zou het ongeveer waard zijn dan? :)

Tweedehands zou ik 700 zeggen, toen hij het kocht was het waarschijnlijk wel veel duurder.
Edit: K1pje, vergeet niet dat dit een echte game pc is, als hij nog in goede staat is kan je hier wel wat mee doen, die kast is echt fantastisch.

Kast is inderdaad wel een mooie, maar voor mij weinig toegevoegde waarde. Gebaseerd op de inhoud is dit gewoon 500 euro waard, vooral vanwege de verouderde processor.

Verouderd? Hij wordt nog altijd aangeraden en hij is een goede gaming cpu, vergeet de videokaart (een miskoop natuurlijk, een HD 6950 is hetzelfde) niet, dan heb je nog de SSD en al. Het moederbord met de voeding zou nu zelfs nog 250 kosten.
Op het moment zelf heeft hij daar in totaal met alle upgrades inbegrepen minstens 1200 euro aan uitgegeven.

Aha, een Belg, daar is hardware natuurlijk een stukje duurder :P Je slaat de plank alleen een beetje mis wat de 2de hands prijzen betreft, voor 700 euro stel je een krachtiger systeem samen (nieuw) met een i5 er in ;)

Overigens: het spul wat Francis verkoopt is wel altijd goed spul, en de behuizing is zeker ook een behoorlijke duit waard. Alleen zou ik zelf op bijvoorbeeld de behuizing & de voeding wat bezuinigd hebben (de voeding is bijvoorbeeld overkill voor een enkele kaart).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan