Opgelost Nieuwe game pc

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Captainsparrow

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
245
Hoi allemaal, onze dochter speelt graag fortnite en GTA5.
Haar huidige pc, MSI Nightblade , is ondertussen 8 jaar en geeft soms een blue screen.

Tijd voor een nieuwe dus.
We hebben een budget van ongeveer 700 euro en willen al wat klaar staan tegen dat GTA 6 eraan komt.
Wat zouden jullie doen.
Een systeem met van een ryzen 5 3600 en een rtx 3060 12 GB en 32 GB Ram (700 euro)
Of systeem I5 10400f GTX 1650 met 4GB en 16 GB Ram (535 euro)
Of een systeem met een ryzen 7 5700 G en een RWW vega 8 en 32 GB ram (455 euro)

Idealiter koop ik deze van 700 euro maar zal dit voldoende zijn voor gta 6.
Ik denk dan dat die met processor ryzen 7 beter zou kunnen zijn voor gta 6 maar dan zouden we nog een stand alone grafische kaart moeten installeren.

We weten echter niet wat de specs zouden zijn voor gta 6

Wat zouden jullie doen?

Mvg
 
Die Bluescreen geeft meestal een code, schrijf deze op en ga er eens naar zoeken. Veelal zijn dit hardwarematige fouten.
Speculaties over GTA6:
However, to ensure you can play the game, and potentially meet the GTA 6 recommended specs, we estimate you'll need an Intel Core i7-8700K CPU, an NVIDIA GeForce RTX 3070 GPU, and 16GB of RAM.
Bron: https://www.pcgamebenchmark.com/gta-6-system-requirements

Dan zou je met de 3060 net wat tekort schieten, maarrrr, het blijven speculaties !
Qua prestaties ontlopen de cpu's elkaar niet veel .. zie https://versus.com/nl/amd-ryzen-5-3600-vs-amd-ryzen-7-5700g

Ik zou wachten tot de definieve specs voor GTA6 bekend worden ..
 
Goede avond,

Bedankt voor jullie input.
We zouden dus beter nog wachten om een pc te kopen totdat GTA6 effectief uitkomt.

Tot dan zouden we dan wel een nieuwe “budget” pc willen die fortnite probleemloos draait.

Zou deze daar goed voor zijn?

Pc
Of deze
Pc2

Mvg
 
uit de bijbehorende tekst : Let op! Dit is een budget systeem en is niet geschikt voor de allernieuwste games. Deze computer is perfect voor wat oudere spellen zoals CS:GO, PUBG, minecraft, league of legends (LoL), rocket league, farming simulator, Runescape en sims 4. Fortnite is goed speelbaar op 1080P low settings AVG 60FPS. Performance mode AVG 100+.

Beide door jou gegeven pc en pc2, zijn trouwens dezelfde ..
 
Hey daar!

Ik zie wat je bedoelt met de budget systemen. Ze zijn zeker niet de top van de lijn voor de nieuwste games, maar klinken perfect voor de spellen die je noemt. CS:GO, PUBG, Minecraft, LoL, al die games hebben niet het meest geavanceerde systeem nodig om goed te draaien. En Fortnite op 1080P met 60FPS? Dat is best indrukwekkend voor een budget pc, nietwaar?

Overigens, over die twee pc's die je noemde, dat ze eigenlijk hetzelfde zijn, het is een beetje zoals het kiezen tussen twee vergelijkbare cargo broek jongens – ze zien er misschien anders uit, maar uiteindelijk doen ze precies hetzelfde werk. 😄

Het is altijd goed om te onthouden dat je niet altijd het nieuwste en duurste nodig hebt om te genieten van je games. Soms is 'goed genoeg' echt goed genoeg, zeker als je budgetbewust bent.

Veel gameplezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan