nieuwe gamepc

Status
Niet open voor verdere reacties.

hein1998

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2011
Hallo,
Ik ga binnen 3 weken een nieuwe game pc kopen. Het is niet echt om volop bf3 ofzo op te spelen maar gewoon een beetje bf vietnam.

Ik had deze inhoud ingedachten,wat vinden jullie ervan??

-Windows 7 Home Premium 64Bit
-1Gbit netwerkkaart 51-in-1 Cardreader
-AMD Radeon HD6690D2 1GB
-DVD Brander Optical Disc Drive
-500 GB SataIII Hardeschijf
-8GB DDR3 Werkgeheugen
-Corsair 7.1 Geluidskaart Gigabyte FM1
-GA-A55M-DS2 Standaard koeling
-Llano A6-3670 QuadCore 2,7GHz
-500 Watt Cooler Master voeding
-Cooler Master Elite 431 Plus Groen

Alvast bedankt mvg hein

Hm, HD 6990 is niet erg zuinig, en ik denk ook dat je het zou kopen via gamepc.nl
Ik zou het samenstellen via azerty, geef je budget en je eisen en men zal je wel helpen hier op het forum.

Ik wist al dat jullie dat gingen zeggen XD mijn budget is rond de 500-600 er moet dan wel windows 7 bijzitten

Klik

Wat vind je van dit?

Nog een paar vragen:
Wil je gaan overclocken?
Wil je de mogelijkheid om uit te breiden?
Wil je dat de computer voor jou ineengezet wordt?

overclocken hoeft niet, uitbreiden denk ik ook niet en die computer moet wel inelkaar gezet zijn

Dit is dan misschien nog een optie.
Je kan niet overclocken, hebt geen uitbreidmogelijkheden, maar BFBC2 zal je wel bijna op ultra kunnen spelen.

Is dat echt alles wat he nodig hebt voor een pc?? En past het als combinatie wel bijelkaar???? En ik wil graag je reactie weten over de mijn eerste bericht, is die pc ook goed?

ok maar wat is je prijs voor je set hvl vraag je maak ik ff eentje

deze is voor €598.00, je mag er 1 voor me samenstellen hoor.. alleen niet meer dan 630.00 euro en assemblage+windows 7 moet erbij

Laatst bewerkt door een moderator:
@copchase
Waarom zo'n duur moederbord? En een SSD is leuk, maar het is ook niet echt noodzakelijk om te gamen. Je versnelt je systeem er misschien mee maar voor gamen doet het nu niet bepaald veel uit.
Met 2 games erop staat je schijf al vol. Ik denk dat hij liever wat langer wacht (met laadtijden) dan te moeten spelen met 30 fps.
BENCHMARK BATTLEFIELD
Hier zie je de benchmarks, met de HD 7950 kan je niet eens meer deftig op medium spelen.

Zoals in de chat:KLIK

@hein
voor de verduidelijking:
Die HD 6690 is de integrated gpu in die CPU van AMD, dat is goed voor gewone huispc's maar daar kan je niet veel mee doen.

EDIT: HDD vergeten sorry
KLIK

Laatst bewerkt:
Hallo,

@copchase, misschien is G500 wel een goede g300, is wat laag in dpi en knoppen functionaliteit.
@TS, Voor de rest is link van Subplayer52 niet verkeerd.

besteld

ik ben best eigenwijs en zo nu ook XD kheb deze pc besteld, vraag me niet hoe en wat maar wat vind je ervan??

Gegevens:

Windows 7 Home Premium 64Bit
1Gbit netwerkkaart
51-in-1 Cardreader
AMD Radeon 7770 1GB
DVD Brander Optical Disc Drive
Corsair Force 3 SSD Hardeschijf 60GB
500 GB SataIII Hardeschijf
8GB DDR3 Werkgeheugen Corsair
7.1 Geluidskaart
Gigabyte FM1 GA-A55M-DS2
Standaard koeling
Llano A8-3870K Black Edition 3,0GHz
500 Watt Cooler Master voeding
Cooler Master Elite 431 Plus Groen

Niet slecht, maar als je daar meer dan 600 voor betaald hebt is het slecht, maar jij je keuze natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan