Nieuwe GamePC

Status
Niet open voor verdere reacties.

LolliGothQueen

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2016
Hallo.

Ik ben op zoek naar een nieuwe GamePC sinds mijn oude versleten is.
Graag zou ik willen dat hij een max van 1000 euro is , samengesteld of niet mij is het eender, ik zoek gewoon een Pc die mij een lange tijd zal meegaan en toch een goede kwaliteit is voor wat ik zoek.
Als er een Pc is die meer kost maar toch duidelijk beter is dan zou ik graag willen dat je de goedkopere en diegene die duurder allebei post ik zou ze graag willen zien.

Een bonus zou zijn als die compact is en gemakkelijk te vervoeren, maar dat is niet nodig.
Liefst Windows 7.
Voor de rest weet ik jammer genoeg niet veel van Computers en dus zal ik graag een uitleg willen waarom deze computer juist goed is.

Alvast bedankt voor je tijd.
-LolliGothQueen

Als je nog wat meer informatie verstrekt dan wordt het voor degenen die een systeempje willen gaan posten wel wat gemakkelijker:

wat heb je nu (processor en videokaart)?
welke games moet je toekomstige machine aan gaan kunnen?

Een pc die 'lange' tijd mee zal gaan bestaat in principe niet. Een langere tijd is een periode van meer dan 1 a 2 jaar en aangezien wij met zijn allen niet kunnen weten of er een game op de markt gaat komen in 2017 die een videokaart vereist die nu nog niet bestaat........... is dat dus érg lastig.
Wel kun je nu 'boven in de markt' gaan zitten met processor en videokaart, zodat je in principe wel de games kunt draaien die thans 'hot' zijn en wellicht ook nog de games voor de komende 12 tot 24 maanden, maar daar ligt mogelijk v.w.b. in de toekomst kijken, wel een beetje de grens.

Laatst bewerkt:
Hallo
Ik zal de informatie die gevraagd is geven.
Ik heb een Intel Pentium Processor T4300 1M,Cache 2.10 GHz,800 MHz FSB
En een nvideo geforce g210M GPU
Het zijn heel oude producten ik heb ze al zeker 4-5 jaar mijn computer is heel lang meegegaan.
Alvast bedankt.

-LolliGothQueen

Je hebt mijn vragen niet volledig beantwoord. Fijn dat je aangeeft wat je nu hebt, maar de tweede vraag die ik stelde was welke games je erop wil gaan spelen.

Daarnaast sprak je over een pc, maar in de specs die je noemt heb je het over een G210M GPU, da's een notebook videokaart.............! Hebben we het nu over een laptop of over een desktop?

Hallo

Eerlijk gezegd wist ik niet dat de onderdelen niet hetzelfde zijn voor een laptop of desktop mijn excuses.
Ik zal het zo goed mogelijk proberen te antwoorden.
Eerst en vooral omdat ik liever een degelijke game computer wil, heb ik graag een desktop.
En de spelletjes die ik erop wil spelen zijn vooral online games zoals :" World of Warcraft , Leaque of Legends , Diablo , Overwatch , Sims en meer van die soort spelletjes maar vooral die.
Ik hoop dat dit voldoende informatie is , als je nog meer informatie nodig hebt , mag je die vooral vragen
En alvast bedankt
-LolliGothQueen

Als je dat soort games goed wilt spelen, kijk dan hier voor de "Recommended System requirements" ( aanbevolen systeem-eisen ).
Onder de link vindt je die voor Overwatch.
Zo kun je ze allemaal bekijken en de systeemeisen vergelijken.
Denk dat je voor een beetje game-pc voor deze games tussen de € 700 - 1000 euro moet rekenen.

Hallo.

Danku voor de site al snap ik het niet helemaal ik kom er wel uit.
Een vraagje : is het beter om een computer samen te stellen of er één te zoeken die , die games kan spelen??
En wat is de beste site om onderdelen te vinden en er één samen te stellen???

Alvast bedankt
-LolliGothQueen

Zelf samenstellen kan een paar tientjes voordeel opleveren (ik roep maar even wat : misschien wel €7,50 tot €15,-- op elke €100,-- systeemkosten....???).
Een andere optie is om naar deze website te gaan en simpelweg door een voor jou betrouwbare (web) winkel, de machine te laten bouwen waarvan de gelinkte site 'zegt' dat het de 'best buy' is.

Ze geven om de paar maanden desktop adviezen in 3 prijsklasses, waaronder in die van gamemachines.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan