Nieuwe gamer-pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordywevers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2012
Beste,

Ik ben jordy 16jaar en ik wil een pc kopen waar ik games op kan spelen.
Games zoals: skyrim, call of duty, battelfield, fifa etc.
Nu heb ik een mooie pc gezien die woensdag 6juni aanstaande bij de aldi
als aanbieding staat.
Mijn vraag is of dit. De juiste pc is om dit soort games te kunnen spelen?

Pc kost €679,- incl. Btw, en alles behalve scherm.
-Intel CoreTM i7 3770 processor (3.4GHz, Intel Turbo Boost techniek 2.0
8 MB Intel Smart Cache).
-AMD RadeonTM HD7670 DirectX 11 videokaart 1024 MB DDR5.
-8 GB DDR3 SDRAM werkgeheugen.
-1 TB harde schijf.
-DVD-/CD-brander.
-Wifi b/g/n.
-gigabit LAN.
-aansluitingen:
3x USB 3.0, 7x USB 2.0, HDMI, VGA en DVI-D.

Site van aldi: http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_06062012_48_221_2380_5.html

Ik hoop van iemand te horen.
Alvast bedankt,
Gr jordy

heey,

Als je een game pc wilt moet je vooral kijken naar de videokaart. De snelheid hiervan moet hoog zijn.

mijn keuze -> niet bij aldi halen !!!
laat eentje in een pc winkel ineen zetten dan heb je altijd de beste keuze en meer uitbouw mogelijkheden.
hiermee bedoel ik moest je later terug wat meer geld hebben (ben zelf ook 16) en je wilt je GPU uitbrijden dan kant dit makkelijker bij een custom build van de pc winkel dan bij die van de aldi.
bij jouw in de buurt zal wel een goede zijn , waar woon je ergens ?

wat is je maximum budget voor je pc ? dan kunnen wij richting dat budget werken.

Laatst bewerkt door een moderator:
precies,
Je hebt van die sites waar je je eigen computer in elkaar kunt zetten. Gwn ff googele.

Je kan die spellen allemaal op medium en meeste gewoon op high.
Wil je toch goed op ultra of high kunnen gamen met de high end games heb je toch een betere videokaart nod
Ig.
Je kan hem nog altijd upgraden als de games zwaarder worden .

Iedereen bedankt voor je reactie.
Ik woon in delft en mijn budget ligt rond de €700,- omdat
Ik ook nog een nieuwe beeldscherm moet kopen.
Bij mij in de stad zit chicon computer zaak waar ik wel al gekeken heb
Maar dat vind ik net even iets te duur

En als ik de meeste games al op high kan spelen en anders sws medium
Is het een hele goede voor deze prijs?

mijn keuze -> niet bij aldi halen !!!
laat eentje in een pc winkel ineen zetten dan heb je altijd de beste keuze en meer uitbouw mogelijkheden.
hiermee bedoel ik moest je later terug wat meer geld hebben (ben zelf ook 16) en je wilt je GPU uitbrijden dan kant dit makkelijker bij een custom build van de pc winkel dan bij die van de aldi.
bij jouw in de buurt zal wel een goede zijn , waar woon je ergens ?

wat is je maximum budget voor je pc ? dan kunnen wij richting dat budget werken.
Dat maakt niet uit hoor. De Aldi heeft meestal een pc van Medion en dat bedrijf stelt verschillende merken samen want ik heb zelf ook zo'n pc.
Zo is mijn CD/DVD van LG. Mijn HDD van WD. Ze zijn niet custom made. Mijn mobo van Asus. En mijn ram van samsung

Laatst bewerkt:
ik heb zelf al een aantal jaar ervaring met medion. Ze hebben een contract met FSP (fotron) dat ze in hun pc's vanaf €500,- hun voedingen gebruiken. De kans is dus heel groot dat er een 450 of 400 watt FSP voeding in het aldi systeem zit. genoeg voor het systeem en een kleine videokaart upgrade maar grote upgrade kan je niet vaak doen met een medion pc je zal dan eerst een nieuwe voeding moeten kopen.
Koop je een medion pc van onder dat bedrag dan kan de voeding verschillen van merk.

Iedereen bedankt.
Heb besloten de pc te gaan kopen.
Iedereen ontzettend veel bedankt. Heb veel gehad aan julle antwoorden.

Gr,
Jordy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan