Nieuwe Gaming Laptop Advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

juancool77

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2010
Ik zoek een nieuwe gaming laptop. (de spellen die ik erop wil spelen zijn Cod: Black ops, MW2, GTA IV enz)
Het liefste onder de 1000,-

Ik zat al te kijken naar i7 proccesors ik had al redelijk wat gevonden

Ik hoop dat je kan helpen.

Mvg, Juan van der Heijden

Schermgrootte?
Schermresolutie?

1000 euro is erg krap voor een goede gaming laptop. De Dell Alienware's 15 inch beginnen bij 1250 euro en dan heb je een Intel i3 CPU.
Wellicht dat MSI gaming laptops wat goedkoper uitvallen.

hier moet je echt ff naar kijken

klik maar eens op deze link http://www.youtube.com/watch?v=LMDN-LdhVTk deze is echt cool en je kunt er ook een krijgen met i5 die is 750 euro i7 loop je wel tot de bijna 1200 euro dus kijk maar goed naar het filmpje en laat je verleiden :evil::evil::evil::evil:

@Xpmaster202:adviesprijs van de Asus ROG G53 is 1899 euro en de G73 heeft een adviesprijs van 2199 euro(okt2010)

huidige prijs van tweakers 1771,-(g73)
1630,-(g53)

Laatst bewerkt:
@Xpmaster202:adviesprijs van de Asus ROG G53 is 1899 euro en de G73 heeft een adviesprijs van 2199 euro(okt2010)

huidige prijs van tweakers 1771,-(g73)
1630,-(g53)

Idd dus laten we een beetje realistisch blijven ik wil een gaming laptop van 700 tot 1000 euro en dus geen van 1900 ik heb nog gekeken naar de Asus G53 en hij is inderdaad veel duurder zoals je hierboven in de quote ziet. Iemand nog een ander advies? Ik hoef echt niet de Top te hebben.

Om een advies te kunnen geven zal je toch iets meer wensen aan moeten geven.
Beginnend bijvoorbeeld met de vragen die ik eerder gepost heb.

Verder kan je nog denken aan, of je de laptop behoudens thuis ook vaak buitenshuis gebruikt. Is dan bijvoorbeeld een techniek als Nvidia's Optimus gewenst?

ik snap niet waarom jullie allemaal laptops van 1000-2000 euro laten zien,
mijn laptop van 500 euro speelt de spellen die hij wil vloeiend:P

jullie allemaal

Bedoel mij er niet mee.Ik geef alleen een reactie op het feit dat de ts een laptop van 1000(of minder)vraagt en er iemand met een advies komt voor een laptop die ruim 60%boven budget komt.En daar heb ik een broertjedood aan.

Laatst bewerkt:
Dan raad ik bij deze een Toshiba Satelite L500 - 1ZR aan :p

Ik wil niet vervelend doen maar op welke instellingen praten wij dan over?
GTA IV is op menige desktop al niet geweldig te krijgen, waaronder mijn eigen (MSI X48C Platinum, E8400, 4GB DDR2-800 destijds, Sapphire HD4870 512MB) pc. Verder terug grafisch vond ik het niet meer om aan te zien, en het aantal frames per sec. was ook aan de lage kant.

Feit is gewoon dat notebooks niet super geschikt zijn om dat soort games in alle glorie te tonen zonder er een smak geld aan uit te geven.
Maar zoals juancool77 al zegt, hij hoeft niet het beste en voor 1000 euro kan best iets heel aardigs kopen. Maar niet het 'beste'.

Persoonlijk juancool77 denk ik dat je het best eens kunt kijken bij de gamingnotebooks van MSI die bieden over het algemeen een erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Samen met de rest van je wensen kunnen wij als helpers vast iets voor je vinden.

Laatst bewerkt:
@frankwannet: bedoel niet jou natuurlijk :)

@maniac2003 :
Niet alles is precies want ik weet niet alles uit m'n hoofd:

GTA IV> medium
Lost Planet 2> medium
Cod 4> High
Cod 5> High
Cod 6> Medium
Cod 7> Medium
Dead Rising 2> Medium
Just Cause 2> Medium
Battlefield Bad Company 2> Medium
Ghost Recon 2> Medium

ik moet wel zeggen bij Cod 7 als ik zet op auto config klik dan zet die alles op medium maar het spel gaat niet super vloeiend maar is wel te spelen,
en als ik op low zet gaat het nog langzamer, dus laat ik het maar zo.
als je het spel koopt kun je de patch downloaden die het spel sneller maakt

maar zoals maniac2003 zij kun je voor 1000 euro een best goede laptop aanschaffen
ik zou eigenlijk een game pc kopen en daarnaast een netbook of ipod touch voor als je overal internet nodig hebt kopen

(p.s. denk nou niet 'wouw die is rijk' of zoiets want ik heb ze allemaal gedownload:P)

Laatst bewerkt:
Hmm, wellicht toch GTA te vroeg geprobeerd en weggemieterd.
Heb laatst wel de complete edition gekocht voor de Xbox 360 :thumb:

en downloaden doen we allemaal wel, alleen al om het gebrek aan demo's op te vangen.

Ik ben blij dat jullie mij zo graag willen helpen.
Ik ben nu al bij diverse winkels aan het kijken of ik geen aanbieding mee kan pikken.
Meestal is dat rond kerst wel.
Als antwoord dat ik iets meer details moet geven:
-Scherm grootte: Ik heb nu 15.6 maar graag iets groter 16 inch of 17.3
-Ik gebruik hem vooral thuis maar ik neem hem mee naar lan-party's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan