Nieuwe gaming pc samenstellen budget 600-700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

JarichOrbons

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Budget - Maximaal 700, maar liever tussen 600-700 euro.
Doel - Ik wil kunnen gamen (FM 2012, FIFA 12, PES 2012, GTA IV, COD MW 3, hoef niet alles per sé op high, zou wel meegenomen zijn), webdesign, videobewerking (hoeft ook niet alles maximum)
Omgeving - Ik wil een krachtige pc met niet te veel watt (550 is voldoende denk ik, anders 600)
Assemblage - Ik ben bereid kosten te besparen door zelf te assembleren, maar wil wel 3 jaar garantie en het moet bij een goed bedrijf zijn (Alternate, Gistron, Azerty, of als jullie zelf een goed bedrijf weten).

Besturingssysteem - Heb zelf thuis verschillende versies van Windows 7 (32 & 64 bit) liggen, is dus niet nodig.
Opties / randapparatuur - Niet nodig, heb thuis toetsenbord, monitor en muis.

Het liefste zou ik de pc morgen willen bestellen, en woensdag (of donderdag) ontvangen.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je morgen bestellen wel kan vergeten.
Veelal is het gewoonte op dit forum dat na de TS iemand een systeem voorstelt en de rest daar commentaar op levert.
Dan wordt het systeem verbetert wanneer enkele experts erbij zijn gekomen.
Vervolgens zegt de TS nog iets over het systeem, dit kan opnieuw verbetert worden.
Dan komt meestal nog een laatste wijziging na advies.

Dit is de zogenaamde normale procedure en die kost ongeveer een week tot drie weken.
Natuurlijk staat het je vrij om meteen een pc te kopen maar na een normale procedure heb je wel een doordachte keuze.

Ok, maar ik wil zo snel mogelijk een nieuwe pc kopen (oude pc is 6 jaar oud en videokaart is kapot). Het liefste morgen, anders ergens deze week. Hoeft ook niet per sé een ultieme gaming pc te zijn, als het maar voldoet aan mijn eisen. Verder denk ik dat ik toch wat kosten bespaar door de al aanwezige randapparatuur en het besturingssysteem. Daarnaast wil ik wel zelf assembleren, als er maar 3 jaar garantie bij zit.

Laatst bewerkt:
Ik begin steeds meer aan Medion te denken.
Dat zit tussen een merk-pc en een zelfbouw.
Die pc's werken op zich veel beter dan bijvoorbeeld HP, Packard Bell, Compaq, Acer en dat soort spul (waarvan ik helaas ook nog steeds een merk-pc heb).
Je zal deze pc mogelijk kunnen kopen al twijfel ik wel ernstig of de videokaart voldoende is: http://web.medion.com/paradigit/p5347d/nl/?refPage=medion

Heb voor die oude pc ook ongeveer 3 jaar een Medion gehad en was daar erg tevreden mee, ook mijn broertje heeft al enkele jaren een Medion laptop en is daar ook redelijk tevreden mee. Het enige waar ik niet zo blij mee ben is dat er al een Windows 7 Home Premium 64 bit bij zit en een toetsenbord en muis, verhoogt dit niet de prijs? Anders wacht ik nog gewoon andere reacties af waar bijv. de videokaart beter is.

de games die jij wil gaan spelen met je computer, gaat niet lukken met een zelfbouw van €700

Maar hoef ook niet per sé op high, als ik ze maar redelijk kan spelen. Speel toch voornamelijk FM, maar wil ook wat andere games spelen. Hoeft trouwens niet per sé een zelfbouw te zijn. (dacht dat zelfbouw juist goedkoper was???)

Laatst bewerkt:
Je kan ook een zelfbouw nemen, het is wat je wilt.
Een goede Medion game pc kost wel een kleine 1000 euro, een zelfbouw is wat goedkoper en je hebt vrijere keuze in onderdelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan