nieuwe gebruiker van DC++

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
ik had eigenlijk een paar vragen:
1. ik heb de router en alles goed staan ik kan filelists krijgen maar als ik op het vergrootglas klik om in de server (of hub of wat dan ook) te zoeken dan krijg ik niks??

2. ik zou graag op een of andere manier mijn upload beperken want als je upload het maximum haalt dan gaan je downloads aanzienlijk langzamer en dit gebeurt bij mij behoorlijk veel. ik weet dat je niet bij de settings je upload kunt beperken dus ik vroeg me af of jullie soms iets weten hoe dit wel kan.

3 welke hubs werken?

alvast enorm bedankt voor de antwoorden [sm13]

Laatst bewerkt:
UPloads beperken kun je bij Settings>Downloads doen.

Zet je instelling eens op "Passive" in plaats van "Active".
Anders bij "Active" je IP adres erachter zetten.

PS haal die Hub adressen even weg.;)

hubs zijn weg. maar weet iemand welke hubs werken? behalve de standaardhubs die je bij een nieuwe installatie van dc++ 0.668 krijgt?

en ik heb gekeken bij settings maar daar kan je echt je upload speed niet aanpassen hoor of ik moet wel heel scheel zijn:8-0:

en wat betreft het ip-adres dat staat allemaal goed. de poorten geforward in de router en die poorten ook in dc++ gezet evenals mijn externe ip.
daarstraks kreeg ik trouwens opeens wel een lijst toen ik bij het vergrootglas zocht maar daarna lukte het opeens niet meer

Foutje van mij.:o

Je kunt daar wel aangeven met welke snelheid er geen nieuwe downloads gestart mogen worden.

Helaas heb je alleen nog de mogelijkheid minder "Slots" beschikbaar te stellen, zodat er minder mensen bij jou kunnen uploaden.
Hier zit wel een nadeel aan.
De meeste hub's hebben regels dat je minimaal een bepaalt aantal "Slots" ter beschikking moet hebben.

Dit ook geprobeerd?
Zet je instelling eens op "Passive" in plaats van "Active".

Zowel de standaard hublist als die andere werken gewoon bij mij.
Ik gebruik dan wel een oudere DC++ versie(0.401)

Heb je verder nog een firewall, die de boel mischien kan blokken?

hij doet het nu gewoon, denk dat het gewoon kwam dat niemand hetgeen had dat ik zocht ( zocht naar afleveringen van trigun)
en bedankt voor de moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan