nieuwe geluidskaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hjthelper

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Hoi, ik ben van plan een nieuwe geluidskaart te kopen.. Omdat mijn onboard geluidsding kapot is..

Ik heb Deze! speakers.

Ik wil dus de beste geluidskaart hiervoor rond de 20 euro. Ik ben zelf al deze tegengekomen: Klik!

Iemand anders zei ook iets over der Sound Blaster Live! 24 bit.. Deze kon ik echter niet op kelkoo vinden. Wie weet welke beter is van deze 2 en evt. een link naar waar ik de sound blaster live! kan kopen.

Als je zelf een betere weet dan een die ik vond, graag!

Mvg,

Niels

Koop geen sweex maar een creative, sweex krijg je heel veel spijt van wel goedkoop maar geeft vee conflicten met andere hardware.

Dus de soundblaster die ik zelf aangaf? Heb je toevallig dan ok een link met een winkel waar ik die kan kopens

Mycom in Nijmegen ... ???
Voor de Itrigue 2.1-set die jij hebt (heb ik zelf ook), heb je trouwens geen 5.1 surround features nodig om een goede geluidskwaliteit te krijgen hoor, want (de typeaanduiding zegt het al) je hebt maar twee kanaaltjes nodig voor deze Creative-set.

Bij mycom staat alleen creative augidy.. welke is de goeie die ik moet nemen?

Ik koop trouwens liever bij kelkoo ;) Is goedkoper en bezorgt :D Moet alleen ff link hebben.. ALs mycom handiger is is een link van welke daar ook goed hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan