Nieuwe geluidskaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lordll

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Hey mensen,

Ik had een vraagje, het geluid van m'n pc is niet al te best meer en ik denk dat het komt door mijn geluidskaart, daarom denk ik erover om een nieuwe te kopen. 1 probleem, ik weet niet welke geluidskaart lekker geluid uit m'n boxen trekt. (Ik luister hardcore dus ik er moet een mooie bass uitkomen) Ik heb m'n geluidskaart getest door boxen te verwisselen met koptelefoon en komt t zelfde geluid uit.

Grz Lordll,

en alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Nou k ben eruit,
t gaat de Creative X-Fi Titanium worden is momenteel in de aanbieding bij Alternate voor 80 euro.... hopelijk word t wat

EDIT: m'n geluidskaart is er nu helemal mee opgehouden :(

eh nou k heb er niet echt problemen mee maar ik heb geen zin in een kaart die na 2 maanden kapot is, en ik wil wel beetje kwaliteit in huis hebben dus liever ook geen verouderde kaart.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wilde alleen maar mee aangeven dat ik al een paar jaar draai op een creative audigy 2zs.Een geweldige kaart met alle toeters en bellen.Goede software ondersteuning en extra software als brandprogramma,muziekbibliotheek etc etc.
Terwijl ik met jou van de week in dit topic zat heb ik wat lopen snuffelen op marktplaats.Daar kwam ik nog een kaart van dit type tegen nagenoeg niet gebruikt.

http://link.marktplaats.nl/404798028

Hey bedankt, voor de tip! ik zal het zeker overwegen, klein vraagje terug is de bass een beetje redelijk? ik luister nmlk veel muziek met veel bass -> hardcore, terror, soms metal etc.

Bass is niet alleen bepalend door je geluidskaart maar ook zeer zeker door het setje wat er aan hangt.;)

En ook dat gaat hier goed ;)

Ja klopt, maar ik heb best redelijke boxen en een heel fijne koptelefoon dus dat zit wel goed :P

Het is maar een tip van me.Verdere keuze ligt geheel bij jezelf.;)

succes:thumb:

Nu nog een opmerking als moderator:Gebruik de knop:Reageer op vraag.

Telkens te quoten is niet nodig.
Topic opgeruimd van de quote's

ah oke thx, ik dacht dat k moest quoten omdat anders degene die gereageerd had geen reactie had gekregen :) maar ik sluit dit topic nu ook maar want heb genoeg informatie bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan