Nieuwe Generatie CPU koelers in 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

SaLMaN

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2006
:eek:hallo allemaal,
ik wilde effe iets kwijt wat ons allemaal wel aangaat denk ik. ik was een beetje aan het netten, en ik kwam het volgende tegen:

http://computershopper.com/shoptalk/2008/03/19/tiny_cooler_has_no_moving_parts

kijk het filmpje ook eventjes. dit lijkt mij zo geniaal. deze kleine koeler moet 3 keer de prestaties van een gewone ventilator koeler leveren. volgens mij gaan wij in 2009 een nieuwe era tegemoet :p haha. trouwens het gaat ook volgens de makers ongeveer net zoveel kosten als een gewone CPU koeler (volgens mij bull****), maar we wachten gewoon af natuurlijk.
dit was het en veel plezier

je hebt nu ook al harddrive die flash zijn dus helemaal geen geluid meer

NICE

dat is wel vet. ik neem aan dat die dan ook in SATA en SATAII beschikbaar is, of niet? waar kan ik die trouwens vinden?

Is die niet alleen voor notebooks??

Engineers have developed a solid-state cooling mechanism that is not only totally silent, but also able to generate more airflow than a traditional notebook cooling fan, even though it has no moving parts.

er komen ook desktop versies. ik zag namelijk een plaatje met zo'n koeler die op een gewone moederbord geinstalleerd was.
trouwens ik zie geen reden waarom ze niet op een gewone computer uit zouden komen, want hij is wel drie keer beter dan een gewone ventilator koeler.

NICE

dat is wel vet. ik neem aan dat die dan ook in SATA en SATAII beschikbaar is, of niet? waar kan ik die trouwens vinden?

ik zag laatst op de dell site z'n hardeschrijf voor een laptop

Maar ik heb op meer site's zulke hardeschrijven gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan