Nieuwe goedkope videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Krazy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Krazy

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2009
Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe goedkope pc gekocht:
http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/p...3GB_500GB_Intel_GMA/PT_NCJE2_015/default.aspx
en deze monitor:
http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/p...92D_LCD_5ms_VGA/90LM74101500001C/default.aspx

Alleen is de videokaart heel bagger. Nu wil ik dus een nieuwe goedkope videokaart waar ik redelijke games mee kan spele, ik heb zelf al een ps3 dus als duur wordt haak ik af.
Ik wil daarnaast ook graag mij ps3 aan mij beeldscherm aansluiten via hdmi, alleen mijn pc heeft geen hdmi uitgang. Maar ik hoorde dat er van die kabeltjes zijn waarmee je .... naar hdmi kan late lope. Ook zag ik dat er videokaarten zijn met hdmi uitgang maar dat is niet bedoelt voor een ps3 toch?

Mvg

Laatst bewerkt:
Je PS3 vraag hoop ik in je andere vraag beantwoordt te hebben

VOor de videokaart durf ik het nu niet te zegggen (ben er al weer een tijdje uit)

Een GTS 250 (rond de € 99,--) is eigenlijk al té voor dit systeem. Voortaan kun je beter vooraf bedenken dat een pc voor zo'n bedrag natuurlijk geen topprestaties zal kunnen gaan leveren.

Deze pc is er ook standaard met een 5450HD uitgebracht.
Weet je ook zeker dat de voeding zal voldoen.

Kosten om en nabij de 4-5 tientjes.
Maar ja het blijft een budget systeem en verwacht dan verder ook geen gamewonderen.

Jammer van dit hele systeem.
Processor is niet up to date, weinig geheugen (had veel meer kunnen zijn, zonde van die 64 bit versie!) en geen insteekkaart.
Maar ja, hij is dan wel maar €400.

Ik ga nu even huiswerk doen en later post ik nog wel een systeem wat ik voor €400 kan samenstellen...

@stormbreaker: Dit is achteraf praten.Het systeem is nu eenmaal in bezit van de ts en men schiet er niks mee op om met andere systemen te komen.
Daarbij VRAAGT de ts ook niet om een ander systeem.

Ja ik heb de pc ook gekocht om er niks mee te kunne, behalve schoolwerk, muziek films etc, gwn goedkope pc dus.
Maar nu ik hem eenmaal heb leek het me weer eens leuk om een game erop te spele, maar als ik mn ps3 hierop kan aansluite is het denk ik niet echt meer nodig, dus dat ga ik eerst uitzoeke ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan