Nieuwe Grafische KAART? MAAR WELKE!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

supajaimy

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
Nieuwe Grafische KAART? +voeding

Heej, ik heb een Acer aspire t180 GB7Z nog niks aan veranderd gewoon standaard, Er zit wel 1 gig meer ram in.. . Maar met games, moet ik op low detail spelen want als ik naar ander gebied ga ofzo gaat die laden,

Mijn kaart nu: NVIDIA Geforce6100 Nforce405 Zat er standaard in.
Want mijn Processor klokje gaat ook hele tijd naar 100.... Mischien dat grafische kaart dit oplost? Dat het neit meer zo snel naar 100 gaat.

Me besturingssysteem is windows vista home premium.. kreeg ik erop toen ik hem kocht.

Maar mijn vraag is welke kaart is adviseren om erin te doen, en welke kan ik erin doen.. Heb daar totaal geen verstand van.. Waar ik voornameljik voor zoek is dus om te gamen.

Bvd Jaimy.
osfhgl.jpg
[/QUOTE]

Laatst bewerkt:
Laten we zeggen dat je sowiezo assasins creed normaal wilt spelen. Dan heb je wel even genoeg voor de komende tijd aan je laptop voor games.

Dan is ten eerste je videokaart aan de beurt natuurlijk.
ATI Radeon Xpress 1100 is de standaard videokaart voor je laptop.
Je hebt nu waarschijnlijk 1.5 GIG geheugen in je pc, omdat er standaard 512MB in zit.
Daar heb je NET niet genoeg aan...beter 2 GIG.
Je hebt maar 1 processor, dit is al niet genoeg. Beter om een dual core te hebben (min. 2.6Ghz DualCore). Dus op de lange termijn is het toch beter om over te gaan op een dual core minimaal. Maar daar praten we niet over, je wilt deze houden. Dan maar wat settings minder hoog instellen. Het gaat om hoe snel je het kan spelen en toch nog mooi eruit ziet zonder haperingen.

Videokaart minimaal 8500GT raad ik aan. Dan zit je aardig al in de buurt. Halve GIG vervangen naar 1 GIG. Dan ga je al beter. HDD is standaard 250GIG. Heb je ook wel even genoeg aan.
NVIDIA GeForce 6800+ / ATI Radeon X1600+ is de minimale eis voor Assasin's Creed.
Maar CPU faalt al bij jouw.

Wil je weten naderhand als je de nieuwe videokaart erin hebt wat je kan spelen:
http://www.sysreqlabs.com/
Aanklikken: Can You Run It, activeXcontrol installeren, kies spel en hopen maar lol.

Laptop is niet de beste manier op games te spelen, maar als je niet anders wilt...

Acer heeft ook desktops hoor. Verder kan ik me op een paar puntjes na redelijk vinden in je verhaal.

Hij heeft al een DualCore, en een NVidia 6100 onboard videokaartje.

De processor is in principe goed, alleen een videokaart bijplaatsen is voldoende. Met een kaartje van €100,- heb je al een leuk iets, maar met €200,- kun je een leuke 9800GTX of HD4850 op de kop tikken. 2GB RAM is voor de meeste spellen genoeg, alleen is 1,5 GB inderdaad wat krapjes.

Volgens mij hebben heel veel mensen je vorige maand al advies gegeven.
Waarom zou je, als ik je nu advies zou geven, daar nu wel iets mee doen? (ik wil graag helpen: maar ik ga niet mn tijd verspillen)

Daarnaast zal een nieuwe videokaart je niet helpen om een internetspel sneller te laten draaien.

Volgens mij hebben heel veel mensen je vorige maand al advies gegeven.
Waarom zou je, als ik je nu advies zou geven, daar nu wel iets mee doen? (ik wil graag helpen: maar ik ga niet mn tijd verspillen)

Daarnaast zal een nieuwe videokaart je niet helpen om een internetspel sneller te laten draaien.

Dat van dat sneller draaien is niet helemaal waar.
Als jij een betere videokaart koopt, dan gebruikt het spel de videokaart geheugen (snelheid, hoeveelheid etc) om het spel te laten draaien. Uiteindelijk als je laptop dan nog sloom loopt, kan je beter overgaan op een betere processor.

Maar ik had opgezocht, zijn pc...waaruit blijkt dat het een dual core is dan? Ik heb het type opgezocht, het is geen Dual Core standaard...zijn wel verschillende versies te vinden natuurlijk.

En nee, nutteloos is het als je veel inspanning geeft om iemand te helpen en die zegt uiteindelijk, nee hoeft niet.
Hetzelfde als je in de winkel staat en je wilt iets kopen, je gaat er 100den vragen over stellen en uiteindelijk kies je voor niks...

Die afbeelding was er gisteren nog niet...die heeft hij vandaag aangepast. Maar goed, toch een dual core 2.1...
2.6 dual core minimaal voor assasin's creed. Dus voor de extreme gaming kom je nog even niet aan toe. Spellen zoals Crisis, America's Army etc kan je wel prima draaien.

Laatst bewerkt:
Dat van dat sneller draaien is niet helemaal waar.
Als jij een betere videokaart koopt, dan gebruikt het spel de videokaart geheugen (snelheid, hoeveelheid etc) om het spel te laten draaien. Uiteindelijk als je laptop dan nog sloom loopt, kan je beter overgaan op een betere processor.
Het gaat volgens mij niet om een laptop, maar desktop. Belangrijk verschil, want met een laptop kan je niet veel.

Het ging om een internetspel (runescape als ik het goed heb) en daar heeft een videokaart niet zoveel invloed op.
Dat is van meer factoren afhankelijk.

En nee, nutteloos is het als je veel inspanning geeft om iemand te helpen en die zegt uiteindelijk, nee hoeft niet.
Hetzelfde als je in de winkel staat en je wilt iets kopen, je gaat er 100den vragen over stellen en uiteindelijk kies je voor niks...
Alleen doen we t hier vrijwillig en winkel probeert door goed te adviseren spullen te verkopen...

Die afbeelding was er gisteren nog niet...die heeft hij vandaag aangepast. Maar goed, toch een dual core 2.1...
2.6 dual core minimaal voor assasin's creed. Dus voor de extreme gaming kom je nog even niet aan toe. Spellen zoals Crisis, America's Army etc kan je wel prima draaien.
Hoe kom je erbij dat hij dat soort spellen wil spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan