Nieuwe groep contacten op iPad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brainstorm

Verenigingslid
Lid geworden
11 jun 2008
Beste lezer van dit bericht,

Ik heb op mijn PC in iCloud een nieuwe groep contacten aangemaakt voor mijn iPad.
Deze groep komt als zodanig ook zichtbaar.
Één ding begrijp ik niet. De groep zit ook als contact in Contacten. Als ik in deze groep kijk staan mijn 3 email-adressen daarin vermeld. Als ik een nieuwe mail start naar één van mijn eigen email-adressen krijgt dit mailadres de naam van de nieuwe groep. Hoe meer ik ga opschrijven hoe onduidelijker het voor mij wordt.
Wie helpt mij de goede richting op.

Met vriendelijk groet,
Harry

Hallo Harry. Ik zal proberen je te helpen. Nog de beste wensen en veel gezondheid voor het nieuwe jaar. Vermoedelijk zijn die gesynchroniseerd met je ICloud.

Er gelden dus een aantal beperkingen voor groepen: Dit lees ik en nog meer. Klik

Je kunt ze niet rechtstreeks in het adresboek aanmaken (maar wel via iCloud.com).

En je kunt ze in het adresboek van de iPhone en iPad geen contactpersonen verplaatsen naar een andere groep.

Hier de tip denk ik.

Laatst bewerkt:
Hallo Manamana,

Jij ook de beste wensen in dit nieuwe jaar!
Als je ook nog weet waar ik wat extra gezondheid kan krijgen zou dat helemaal mooi zijn.
Ik heb trouwens in mijn vorige vraagstellingen iets van je geleerd. iCulture had ik al gelezen .
Die Belgen zijn in het algemeen wel slimmers dan ons Hollanders dus dat verhaal ga ik nog bekijken.
Voor dit moment zet ik mijn vraag even in de wacht, ik heb nl. andere verplichtingen t.w. een nieuwjaarsborrel en van die vette oliebollen consumeren.
Ik denk dat het wel volgend weekend wordt eer ik op mijn vraag terugkom.

By the way, ik heb binnenkort een passende Avatar.
Hij heet wsl. Brainstorm.
Nog niet nieuwsgierig hoe hij eruit ziet?

De groeten vanuit een steeds donker wordend, maar o zo mooi Epe.
Harry

Ik ben natuurlijk het afwachtende manneke met veel geduld.

Even off topic dan he. Gezondheid is veel fruit eten en goed bewegen en vooral leuke dingen doen zodat je alle ellende eromheen vergeet. Wat een wereld he.

En die Belgen zijn zeker slim. Vaak nog slimmer dan die OLLANDERS. Zekers te weten. Prachtige menskes he.

Ik ben zeker nieuwsgierig naar jou avatar. Ik denk dat het dit gaat worden. En ja Epe is mooi. Deze zomer ga ik er naar toe met mijn elektrische fiets.

brainstorm.jpg

Tot de volgende week. ;)

Laatst bewerkt:
Manamana,

Alhoewel dit forum er niet voor is bedoeld toch nog voor één keer een korte reactie.
Ik weet niet waar je "jouw avatar" hebt weggehaald maar hij ziet goed uit, zeker van die slimme Belgen. Mijn avatar wordt iets meer simpel en ik associeer het met enige zelfspot met de degeneratie van mijn substantia nigra.
Volgende week ga ik weer over tot de orde van de dag.
Ik heb er één met 2 accu's . Met 2 vingers .
Je leest mijn reactie.

Gegroet,
Harry

Op verzoek van moderator: de vraag is nog niet opgelost, wordt binnenkort vervolgd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan