nieuwe harddisk inplaatsen probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flexo

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2009
hallo,

ik heb gisteren een tweedehands pc gekocht en ik heb mijn oude pc weggegooit maar de harddisk heb ik gehouden omdat hierop nog dingen staan die nodig zijn dus ik sloot de hardeschijf op mijn (nieuwe) pc maar hij pakt het niet ofso... ik krijg een bericht waarop staat wilt u windows in veilig modus starten etc... heb ik alle mogelijkheden geprobeert maar dan start die steeds opnieuw op en kom ik niet verder..

de moederboord is een Asus P5LD2-VM DH en de hardeschijf is 80gb meer weet ik niet

nou dus mijn vraag is hoe los ik dit op?

groeten

flexo

Laatst bewerkt:
Hangt deze oude schijf als "tweede schijf" in het nieuwe systeem, of is het de enige schijf?
Is het een IDE schijf (met zo'n brede flat cable) of een SATA schijf (dun kabeltje)?

SATA harde schijf of ideee?

Indien Ideee ff de jumper op Slave zetten

Sata in de bios gaan prutsenb

het is ide schijf en er zit al een schijf erop... deze doe ik erbij

Dan is het eerste inderdaad wat Azzario al zei: check even de jumper op de achterkant en kijk of die goed staat...
Hangt deze drive alleen op een kabel direct naar het moederboard of hangt er nog een andere drive (Harde schijf of DVD) bij?In dat laatste geval: zet hem dan op SLAVE

Welke Windows heb je?

wat is een jumper en ja er is een dvd speler en hoe zet ik de harddisk in slave dinge :p?

edit: heb windows xp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan