Nieuwe harddisk kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

svennetje

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Hey ik heb een (waarschijnlijk) niet al te makkelijke vraag.
Ik heb een moederbord. De "Asus P2B-F". Ik wil een nieuwe harde schijf kopen. Tegenwoordig draaien de schijven 7200 rpm. Mijn oude hd draaide 5400 rpm.
Kan mijn moederbord een nieuwe schijf van 7200 rpm aan? Ik heb een "Intel 440BX AGPSet" processor

Thanks in advance.

Ik kan geen reden bedenken waarom dat niet zou gaan werken.

Trouwens, ik zag zojuist dat je nu voor de 3e keer vandaag dezelfde vraag stelt?

Laatst bewerkt:
Sorry, ik probeerde te klikken maar mn vinger trilde:o Ik klikte dus drie keer op de muisknop.:thumb:

Ik zie idd. geen enkele reden waarom die snellere schijf niet zou kunnen gaan werken.

Sorry, ik probeerde te klikken maar mn vinger trilde:o Ik klikte dus drie keer op de muisknop.:thumb:

Wat trilt jou vinger langzaam dan......1 keer om 20.04 en 1 keer om 20.08! En nog 1 om 16.47 :(
Wees dan zo sportief om gewoon te zeggen dat je hem vaker geplaatst hebt in plaats van zo'n smoesje .....

Nou ja, die anderen gaan dicht !!

Laatst bewerkt:
Is goed. Maar ik las ergens anders dat 32 GB het maximum is voor mijn moederbord. Dus Pasha????

Is goed. Maar ik las ergens anders dat 32 GB het maximum is voor mijn moederbord. Dus Pasha????
Zie bericht hierboven.
Je had het oorspronkelijk over een hdd rotatiesnelheid en nu heb je het je over een opslagcapaciteit.

je kan gewoon 7200 of 10000 rpm schijven er in hangen en volgens mij kan het moederbord wel meer harddisk capaciteit aan dan 32gb ik heb namelijk geen beperkingen gevonden in de handleiding.

Zie bericht hierboven.
Je had het oorspronkelijk over een hdd rotatiesnelheid en nu heb je het je over een opslagcapaciteit.

Ja, ik weet nu dat de rotatiesnelheid geen probleem hoeft te zijn. Maar van andere mensen hoor ik dat ik het bios eerst moet upgraden. Maar goed, dat heb ik nadat ik advies van jullie kreeg dus gedaan, en zou het helemaal geen probleem moeten zijn. Thanks everybody!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan