Nieuwe harde schijf ingebouwd, hoe nu verder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre Linoge

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2005
Goeiemiddag

Ik heb een nieuwe harde schijf moeten inbouwen, maar ik heb iets gelezen over het partitioneren van een harddisk. Hoe moet dit gedaan worden? Ik heb de herstelcd van windows XP. Kan ik nu zonder meer Windows XP opnieuw installeren??

Iemand enig advies hoe ik moet beginnen???

BVD
Andre Linoge

Neem aan dat je XP opnieuw wil installeren.?

Wil je meerdere Partities ? dan eerst opgeven tijdens install hoe groot je C wilt hebben.

De rest staat hier

Als dit merk PC is de CD er in en gaan

Laatst bewerkt:
Neem aan dat je XP opnieuw wil installeren.?

Wil je meerdere Partities ? dan eerst opgeven tijdens install hoe groot je C wilt hebben.

De rest staat hier

Als dit merk PC is de CD er in en gaan

Na een mailtje van de HP-helpdesk heb ik alles opnieuw kunnen installeren, de indeling van de schijf was al door de fabrikant gedaan. Nu is m'n pc weer als nieuw. :D

:D :thumb: Hard gewerkt.

Nee hoor, :D 't was een kwestie van enkele spannende minuten, vanwege onwetendheid en 2 kabeltjes aansluiten. Wel een goedkope operatie geweest, trouwens. Standaard reparatieprijs bij het HP reparatiecentrum voor een desktop pc kwam neer op 440 euro. Wel zo verstandig geweest om er van af te zien.
Bij centralpoint.nl dezelfde harde schijf kunnen bestellen, kostte bij elkaar 85 euro. Binnen 3 dagen was de klus geklaard. :D Geweldige bedrijf overigens, dat Central Point. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan