1marcel
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2002
Beste helpers,
Ik wil een nieuwe harde schijf installeren iets wat voor mij de eerste keer is en met behulp van google leek het mij wel te doen.
Echter loop ik nu al tegen de eerste problemen aan:
Het betreft een sata schijf van WD 500 gig op een wat oudere computer acer aspire m3640.
Wanneer de computer wordt opgestart blijft hij hangen bij dit scherm:

In de Bios zie ik hem wel staan en neem aan dat hij wel herkent is ?
Deze stap heb ik nergens kunnen terug vinden in de zoveel leuke sites die het allemaal keurig uitleggen. Kom niet eens toe aan het partioneren en formatteren van de schijf.
Als ik de oude schijf weer aansluit is er geen probleem.
Bij google heb ik een gelijk probleem gevonden en daar geven ze als antwoord dat je van de dvd rom moet starten met een besturing systeem.
b.v.d voor jullie antwoorden,
gr. Marcel
Ik wil een nieuwe harde schijf installeren iets wat voor mij de eerste keer is en met behulp van google leek het mij wel te doen.
Echter loop ik nu al tegen de eerste problemen aan:
Het betreft een sata schijf van WD 500 gig op een wat oudere computer acer aspire m3640.
Wanneer de computer wordt opgestart blijft hij hangen bij dit scherm:

In de Bios zie ik hem wel staan en neem aan dat hij wel herkent is ?
Deze stap heb ik nergens kunnen terug vinden in de zoveel leuke sites die het allemaal keurig uitleggen. Kom niet eens toe aan het partioneren en formatteren van de schijf.
Als ik de oude schijf weer aansluit is er geen probleem.
Bij google heb ik een gelijk probleem gevonden en daar geven ze als antwoord dat je van de dvd rom moet starten met een besturing systeem.
b.v.d voor jullie antwoorden,
gr. Marcel