Ik heb onlangs een hd WD400BB-23DEAO (40GB) gekocht op de HCC. Op auto herkend mijn Bios hem als een 8. en nog wat-GB i.p.v. 40GB alleen als LBA wordt hij herkend als 40 GB maar dan kloppen de clylinders enz niet meer. Als ik de schijf als master wil fdisken kent het systeem hem niet in auto en ook niet bij de user instelling als LBA. Het moederbord is een ASUS P2b met de laatste Revision 1014 Beta 03.
Op deze schijf stond software, die heb ik verwijderd maar ik zag dat er nog een hidden partitie in stond, daarom wil ik hem met fdisk opdelen in nieuwe frisse partities, wat mij dus nu niet lukt.
Het gekke is dat in Wind98SE verkenner de schijf wel gezien wordt als ik hem aansluit als removable hard disk, met 40GB.
Mijn originele C schijf heeft wat kuren dus ik dacht ik herinstalleer t.z.t. alles op deze nieuwe, vandaar.
ik hoor graag een goede tip, alvast bedankt.
Op deze schijf stond software, die heb ik verwijderd maar ik zag dat er nog een hidden partitie in stond, daarom wil ik hem met fdisk opdelen in nieuwe frisse partities, wat mij dus nu niet lukt.
Het gekke is dat in Wind98SE verkenner de schijf wel gezien wordt als ik hem aansluit als removable hard disk, met 40GB.
Mijn originele C schijf heeft wat kuren dus ik dacht ik herinstalleer t.z.t. alles op deze nieuwe, vandaar.
ik hoor graag een goede tip, alvast bedankt.