nieuwe harde schijf...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbie75

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Berichten
10
Hallo ken iemand mij vertellen hoeveel gig harde schijf ik in mn p3 500 kan zetten ik werk onder w2k (heb nl wel eens gehoord dat grote schijven niet pakken als je een (oude pc hebt) of is er een prog voor die dat kan uit zoeken alvast hartelijk dank! Groeten Robert
 
en er zijn programmatje voor(ligt aan welke merk hhd

ik heb pentium II opgekrikt naar pentium III 500mHz en daar odet 80 gb het in

gr ferry
 
Je kunt nooit vooraf bepalen welke schijf een bepaalde processor ondersteunt, want dat hangt af van de BIOS. En niet elke fabrikant ondersteunt zijn oudere boards met updates voor ondersteuning van grote harde schijven. Het is dus een beetje afwachten, of je moet vooraf op de site van de mb fabrikant kunnen kontroleren of de BIOS update aangeeft of ondersteuning aanwezig is.
Maar ook als dat niet zo is, dan kun je bij de HDD fabrikant een programma downloaden (bv EZ-drive en MaxBlast) waarmee een schijven buiten de BIOS om kunt aansturen. Wel een probleempje als je een "echte" BootManager zou gebruiken (slaat niet op die van Win2000/XP), maar het kan dus wel.
 
opgelost

bedankt allemaal voor de antwoorden denk dat het wel gaat lukken groetjes Robert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan