Nieuwe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Ik heb een nieuwe HD gekocht (Maxtor 160 Gig).

Mar Partition Magic gepartitioneerd en geformateerd. Wil nu deze schijf gebruiken als 'enige' HD maar wil wel zoveel mogelijk gegevens van mijn oude HD afhalen. Dacht slimt te zijn door de nieuwe Master te maken en de oude slave. dat werkt dus niet want hij kan niet booten. Nu is het vreemde dat mijn oude ook als slave de opstart HD is. Maa mijn nieuwe wordt niet herkend.

Wat doe ik verkeerd?

Dutch

Koppel je oude HD los en installeer eerst XP op je Nw. HD en sluit hem daarna weer aan.

heey

als je mijn hulp nodig hebt kun je me even bellen dan leg ik je wel wil wat je verkeerds hebt gedaan mijn mobiel nummer is 0643xxxxxx,

Mobiele nummer weggehaald. Je weet nooit wat een ander er mee doet. (mod-puppie)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Muskaan.
Ik zie dat je hier nieuw bent.
Het is hier niet de bedoeling dat wij elkaar gaan helpen via de telefoon.
dit board is er om anderen te helpen maar ook om anderen te laten leren en lezen van de problemen van een ander.

Geplaatst door Will-Well
Koppel je oude HD los en installeer eerst XP op je Nw. HD en sluit hem daarna weer aan.

Ik weet niet wat ik allemaal fout doe. Maar de bios ziet die hele harde schijf niet (de nieuwe bedoel ik)

Dutch

Geplaatst door Will-Well
Staat auto detect aan in je BIOS ?

In de BIOS staat alles (voor zover ik kan zien) op AUTO dus dat zal het probleem niet zijn

Dutch

PS: ik probeerde mijn vorige bericht weg te halen maar dat lukt niet.

D

Geplaatst door SJJ
Lees DIT eens en download MAXBLAST en configureer daar de schijf mee.:thumb:

Bedankt allemaal! Al jullie tips waren voor niets! Wat was n.l. het geval? De harde schijf was kapot! Dus de bios kon niets herkennen. vanmorgen vroeg naar Computerland en meteen een nieuwe HD gekregen (die wel even daar getest!)

Nogmaals bedankt

een gelukkige Dutch

PS.: heb Maxblast wel gedownload!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan