Nieuwe hardware gevonden bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Iedere keer als ik mijn pc opstart geeft hij de melding dat hij nieuwe hardware aan het installeren is, en na een tijdje gaat die melding weg en is hij schijnbaar klaar. Geen idee welke hardware dat dan is, heb niets nieuws geinstalleerd.
Blijft het doen bij herstart.

Iemand een idee?

kijk eens bij apparaatbeheer of daar niet ergens een vraagteken bij staat.
Wellicht blijft hij deze telkens vinden en kan die hardware installatie op een of andere manier niet afronden.
Indien dit zo is, lijkt het mij het handigste om eerst zelf de benodigde drivers voor die hardware te bemachtigen en deze handmatig te installeren.

kijk eens bij apparaatbeheer of daar niet ergens een vraagteken bij staat.
Wellicht blijft hij deze telkens vinden en kan die hardware installatie op een of andere manier niet afronden.
Indien dit zo is, lijkt het mij het handigste om eerst zelf de benodigde drivers voor die hardware te bemachtigen en deze handmatig te installeren.

sorry dat had ik er inderdaad nog bij moeten vermelden.
Ik had al in apparaat beheer gekeken, het gekke is dat daar helemaal niets met uitroeptekens of vraagtekens staat, alles lijkt goed.
Ik krijg ook niet die waarschuwing rechts beneden op de taakbalk dat er nieuwe hardware is gevonden. Het is zo'n installatie venstertje midden op het scherm. Ik zal de volgende keer als het komt een screenshot maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan