NIeuwe Hardware Gevonden na firmware upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

amthree

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2008
Hoi,

Ik heb een firmware upgrade uitgevoerd op een DVD rewriter de HL-DT-ST DVDRRW GWA-4166B en nu vraagt hij telkens bij het opstarten dat hij Nieuwe Hardware Gevonden heeft en of ik de driver wil installeren. Maar deze DVD writer heeft geen driver nodig/bestaat niet en dus blijft hij steeds terug komen omdat ik geen driver installeer.

Iemand een idee hoe ik van deze melding/dit probleem afkom, buiten het feit dat ik er een andere in zou kunnen plaatsen natuurlijk :) ?

Alvast dank,

Amthree

Eerste vraag: Waarom een firmware upgrade?

Moet ik even weten anders kan ik geen optie geven aan je.

Nieuwe hardware

Ik had problemen met het schrijven van DVD+R Dual Layer media en HP adviseerde daar de firmware upgrade voor. Ik had 1.03 en nu is het 1.24. Vertel er direct even bij dat ik deze upgrade ook heb uitgevoerd op een andere pc waar dezelfde drive draait en hier heb ik het probleem niet.

En dat had je met alle merken DL DVD's ?
Anders zou ik toch de boel terug zetten met een systeemherstel.

Een systeemherstel lijkt me een beetje zinloos omdat het een firmware van een hardware device is geweest, en geen softwarematige installatie. De nieuwe firmware is dus keihard in de DVD speler gezet. Of zie ik dat fout? Ik heb zelf zitten zoeken hoe ik het eventueel in het register uit kan zetten maar wordt daar ook niet echt wijs uit.

Laatst bewerkt:
Systeemherstel voert ook herstel uit aan het register dus het moet werken lijkt mij maar wellicht heb je gelijk....kan geen kwaad om te proberen toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan