Nieuwe Hardware gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sietze Terpstra

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2001
Berichten
241
Hallo,

Ik heb via de Cd-rom van Computeridee Sp2 geprobeert
te installeren.Deze liep helaas vast.Sp2 weer verwijdert.

Nu zit er nog een fout in bij de USB-controllers,een rood kruis.Dit heeft te maken met mijn printer.Usb-controller
is SP 895 Storage.

Bij het op starten,krijg ik steeds de melding,nieuwe hardware gevonden,dit is de printer en hij installeeert hem volgens mij iedere keer.

Het is een heel verhaal, maar wie kan mij hierbij helpen?

Ik heb windows XP-Pro.

Alvast bedankt,
 
Simpelste is om een systeemherstel terug te zetten naar voor de installatie van SP2 (als tenminste toen wel alles goed werkte)

Start, alle programma's, bureau-accessoires, systeemwerkset, systeemherstel (dan een vetgedrukte datum kiezen en de rest wijst zichzelf)
 
Bedankt Tanja voor je snelle reactie.

Helaas bij systeemherstel,heb ik alleen de maand oktober voorstaan daarin zit voor plaatsing van Sp2 geen vetgedrukte datum.
Ook kom ik niet in de vorige maand september.
Heb je misschien een andere oplossing?

Alvast bedankt
 
Weet niet of het werkt, maar je kunt in apparaatbeheer de usb-controllers verwijderen en hopen dat hij ze weer goed installeert na het opnieuw opstarten.

PS. Wel vreemd dat je niet in de maand september kunt komen. Is je pc wel virus- en spyware-vrij?
 
Tanja,

De usb controller verwijdert en opnieuw opgestart,nu geeft hij een uitroep teken.

Ik heb Panda antivirus,Spybot,Spywareblaster,ZA,alles staat aan en is uptodate.

Bedankt voor je hulp,ik laat de Usb-controller wel staan het werkt allemaal goed.Nogmaals bedankt en tot ziens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan