Nieuwe hardware [headset-beeldscherm-netwerkkaart]

Status
Niet open voor verdere reacties.

quintoo

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2011
Hallo Allemaal,

Ik heb deze topic even in de "Hardware overige" geplaatst omdat ik 3 vragen in 1 doe en dus niet echt bij 1 sectie past :D

Beeldscherm, ik wil een nieuw 24" beeldscherm kopen (HDMI). Deze word veelal gebruikt voor gamen / kijken van films.
Ik heb op dit moment een 2 17" naast elkaar staan en wil dat mijn hoofdbeeldscherm er 1 van 24 inch word.
Er zijn zo veel verschillende soorten en ik zou geen idee hebben waar ik op moet letten. (ms?)
Dus vraag 1: Welk beeldscherm van 24" raden jullie mij aan?

Netwerkkaart (WiFi), deze week krijgen wij glasvezel (200/200). Nu heb ik een netwerkkaart erin liggen van 54mbps maximaal. Deze is al een aantal jaar oud en wil deze nu vervangen met een 802.11N kaartje.
Alleen welke zou voldoen aan mijn eisen?
Ik gok dat dit gewoon een PCI kaartje is. Ik zal mijn topic even updaten zodra ik weet wat voor kaartje ik heb (zit atm op een andere pc namelijk)
Dus vraag 2: Welke netwerkkaart kan ik het beste kopen?

Headset, mijn headset van 5euro ben ik op gaan zitten en is nu stuk.
Nu zet ik mijn laptop ernaast en zit ik daarmee op skype/ts, alleen dit begint mij te irriteren dus ik ben opzoek naar een goede headset.
Mijn budget hiervoor is +- 50 euro en kreeg van een maatje te horen dat deze opzich wel fijn is . : http://tweakers.net/pricewatch/300835/plantronics-gamecom-780-71.html
Dus vraag 3: Welke headset raden jullie mij aan in deze prijscategorie?

Alvast hartelijk dank!

gr quintoo

Hallo,
Het is handig om je huidige pc specificaties op te geven dan kunnen wij gericht advies geven.

Let wel op dat als je 3 schermen te gelijk gaat gebruiken als desktop ze allemaal de zelfde resolutie aan moeten houden
tenzij je 3 aparte desktop schermen wilt hebben dus geen Nvidia surround of AMD eyefinity

voor 50 euro zijn headsets over het algemeen even goed wil je echt goede headsets kopen moet je minimaal het dubbele spenderen.

Wifi kaarten zijn over het algemeen even goed dit is bijvoorbeeld een optie
http://tweakers.net/pricewatch/306459/tp-link-tl-wdn4800/specificaties/

echter is dit wel PCI-E en geen PCI vandaar ook de vraag naar je specificaties

Ik was van plan 1vd2 beeldschermen gewoon te vervangen. 3 beeldschermen is een beetje overbodig :)
Videokaart die ik heb is de : ATI RADEON 6850HD 1GB, voor de rest zijn specificaties niet van belang dacht ik?

Het gene wat ik in ieder geval weet wat ik heb is:
processor : i5 2500k
videokaart: ati radeon 6850hd
ram : 8GB
MOBO: ASRock P67 PRO3 (B3)

De headset laat ik dan even achterwegen. geen zin om 100+ uit te geven aan iets wat ik nauwelijks gebruik. Heb namelijk een prima boxen installatie ook op mijn pc staan.
Moet denk gewoon even wat proberen met de instellingen van voice activation van teamspeak dan, dan hebben ze niks te klagen ;)

Ik gok inderdaad dat het een PCI-E kaartje is, zal dit vanavond even nakijken.

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan