Nieuwe Hardware installeren Canon IP3500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borino

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Beste mensen,

Ik wil op mijn PC mijn printer installeren maar dit is zo inmiddels een ramp geworden! Constant tijdens het installatie proces krijg ik een fout:

Er is tijdens de installatie van het stuurprogramma voor het apparaat een probleem opgetreden

Ik heb van alles geprobeerd te doen. Drivers opnieuw gedownload van canon.nl. Windows zelf laten zoeken naar de juiste drivers. Van alles gezocht op internet. Geen succes.

Ik krijg ook constant een
programma werkt niet meer melding
wanneer ik bijvoorbeeld in het Configuratiescherm naar printers navigeer. Vaak heb ik ook de melding
Rundll32 werk niet meer
wanneer ik naar iets navigeer wat met printer te maken heeft. Ik heb een aantal lastpakken zoals Nero al verwijdert.

Besturingsprogramma: Windows Vista Home Premium 32 bit

heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Op mijn laptop Windows XP Professional werkt het prima. Maar dit biedt verder geen oplossing.

Alvast bedankt,

Diederik

Is er een ouwe printer waarvan de drivers er nog op staan? Misschien vindtie die nie lekker?

Het enige wat het kan zijn is dat er nog ergens oude versies van de IP3500 driver op staan. Maar ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk van Canon eerst te verwijderen. En dus waarschijnlijk ook de oude driver :(.

Het is ook vreselijk irritant. Ik heb de installatie CD (werkt niet), drivers van canon.nl 32 bit (werkt niet), configuratiescherm --> printer (werkt niet), word document printen (werkt niet).

Inmiddels begint het een beetje me strot uit te komen :)! Terwijl hij een paar maanden geleden vrolijk gedaan heeft.

Niemand met een verder antwoord wat me kan helpen?

Ben de wanhoop nabij. Alles wat met printer te maken heeft eindigt in programma werkt niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan