Beste mensen,
Ik wil op mijn PC mijn printer installeren maar dit is zo inmiddels een ramp geworden! Constant tijdens het installatie proces krijg ik een fout:
Ik heb van alles geprobeerd te doen. Drivers opnieuw gedownload van canon.nl. Windows zelf laten zoeken naar de juiste drivers. Van alles gezocht op internet. Geen succes.
Ik krijg ook constant een
Besturingsprogramma: Windows Vista Home Premium 32 bit
heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Op mijn laptop Windows XP Professional werkt het prima. Maar dit biedt verder geen oplossing.
Alvast bedankt,
Diederik
Ik wil op mijn PC mijn printer installeren maar dit is zo inmiddels een ramp geworden! Constant tijdens het installatie proces krijg ik een fout:
Er is tijdens de installatie van het stuurprogramma voor het apparaat een probleem opgetreden
Ik heb van alles geprobeerd te doen. Drivers opnieuw gedownload van canon.nl. Windows zelf laten zoeken naar de juiste drivers. Van alles gezocht op internet. Geen succes.
Ik krijg ook constant een
wanneer ik bijvoorbeeld in het Configuratiescherm naar printers navigeer. Vaak heb ik ook de meldingprogramma werkt niet meer melding
wanneer ik naar iets navigeer wat met printer te maken heeft. Ik heb een aantal lastpakken zoals Nero al verwijdert.Rundll32 werk niet meer
Besturingsprogramma: Windows Vista Home Premium 32 bit
heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Op mijn laptop Windows XP Professional werkt het prima. Maar dit biedt verder geen oplossing.
Alvast bedankt,
Diederik