nieuwe hardware probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
hallo,
onlangs nog mijnnpc opnieuw moeten installeren.
ik heb er toen mijn software van kodac op gezet en er niet bij stil gestaan dat de camera er zelf nog niet door de pc herkend wordt.
dus open ik het programma van kodac - sluit mijn camera aan om foto's over te zetten. krijg de melding van nieuwe hardware gevonden. hier blijft ie echter in hangen - zie wel de titel van nieuwe hardware gevonden, maar e rest in dit venster is niet leesbaar. normaal gaat hij na enkele sec. verder met zijn menu - nu dus niet. ook andere venster / programma's kan ik nu niet oproepen. heb toen de pc opnieuw opgestart in de veilige modus - daar ad ware en mijn virusscanner laten lopen - geen problemen. met regclaener alles van kodac verwijderd en wederem de pc opnieuw opgestart. ook nu komt het venster in beeld van nieuwe hartware gevonden.

wat moet ik nu doen om alles weer goed te laten lopen zonder een herinstallatie.

van DOS weet ik alleen hoe je er komt en dan veilige modus gebruiken verder geen kennis.
van de BOOT al helemaal geen kennis.
dus de uitleg graag goed en gedetailleerd aub.
ik dank u alvast voor uw medewerking.

Welke Windowsversie?

Koppel de camera los en herstart de PC. Installeer dan eerst de software en volg de aanwijzingen. Daarna pas de camera aansluiten.

aanvullend

software is van de pc af (via veilige modus)- maar ik kan de hardware niet via de veilige modus install. als ik de pc opstart - dan krijg ik gelijk het venster in beeld (dat niet helemaal duidelijk wordt weergegeven) - van "nieuwe hardware gevonden. - zou ik nu toch de camera moeten aansluiten en maar afwachten of deze al duurt het een hele poos als nog 'door klikt" om verder te gaan met de installatie??

ik kan ook geen enkel ander venster openenen op dit moment.

de oplossing

camera aangesloten en wachten,maar het hielp niet.

toen opnieuw opgestart in de veilige modus en via uitvoeren - msconfig gekeken.
daar bleek nog 1 optie te staan van kodac met een vinkje - deze verwijderd en de pc vervolgens opnieuw opgestart.

hij doet het gelukkig weer.

MAAR wil dit zeggen dat er toch nog dingen van kodac op mijn pc aanwezig zijn??
en hoe en waar kan ik deze dan als nog verwijderen??

de oplossing .. Toch niet helaas

alles verwijderd ?! daarna via configuratiescherm gekeken bij camera's en scanners - daar stond mijn kodak camera - daarna software opnieuw geinstalleerd en pc opnieuw opgestart -toen ik de camera opnieuw aan sloot om foto'sa over te zetten kwam weer dat scherm in beeld van nieuwe hardware gevonden - en weer kon ik niks verders doen.
dus maar weer opnieuw alles verwijderd

wat mis ik of wat doe ik fout waardoor het niet wil lukken.

nieuw vraag hierover geplaatst.
om dat ik het nog steeds niet opgelost kreeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan