nieuwe hardware?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryman

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Mijn PC meldt dat ik nieuwe hardware geïnstalleerd heb -PCI communication Device- en zoekt naar nieuwe stuurprogramma's

Ik heb geen nieuwe hardware geïnstalleerd. Het enige nieuwe is dat ik Paint Shop Pro heb geïnstalleerd. Dat kan er toch niet mee te maken hebben?

Hoe verwijder ik dat schermpje waar mijn pc op zoek wil naar nieuwe stuurprogramma's

Zonnige dag allen.

Harryman

P.S.

Wel heb ik de modem via Software verwijderd. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Laatst bewerkt:
zit deze modem er nog in.dan klopt het verhaal hij ziet hem steeds staan en wil hem weer installeren

Goeie vraag, ik had een externe modem die niet meer aangesloten is. Zou het een interne modem kunnen zijn? En zo ja, kan ik dan toch ergens voorkomen dat er niet steeds gevraagd wordt naar nieuwe stuurprogramma's?

Als er een interne modem inzit, en deze is nog niet geïnstalleerd zal je dit blijven behouden (nieuwe hardware gevonden). Dus als je een interne modem er in hebt zitten, moet je gewoon de installatie procedure doorlopen totdat de modem juist is geïnstalleerd. Wil je de modem niet meer gebruiken dan haal je deze gewoon eruit ;)

Groet Mike

Bedankt voor het meedenken.

Ik heb via Conf.scherm > Systeem, het apparaat uitschakeld in de hardwareprofiel.

Probleem voorlopig opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan