Nieuwe HDD aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertjan

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
375
Ik wil een tweede hdd aan gaan schaffen. Ik ben er alleen nog niet over uit welke ik nou ga nemen. Ik weet niet of het correct is om het hier te vragen overigens.

Ik heb een ASUS A8N Sli Deluxe moederboard en ik heb nu een Maxtor 300gig schijf erin zitten. Ik wil dus een tweede harddisk van minimaal 250 gig hebben welke snel is en ook erg belanrijk niet zo een herrie maakt. Ik hoor me maxtor nogal veel herrie maken met het wegschrijven van data.

Wat is aan te raden? En een andere vraag, wederom niet zeker of het mag, maar het is beetje overbodig om een heel nieuw topic te openen ervoor. Ik wil ook een stillere kast welke goed ruim is. Ik heb nu een miditower van een onbekend merk maar binnenin kan het wat praktischer heb ik het idee. Welke cases zijn stil en goed gekoeld?

Bedankt alvast!
 
Je hebt SATA, neem ik aan, ik vindt persoonlijk de Maxtors prima schijven, en met het wegschrijven van data hoor ik bijna niets, alleen als er op een schijf diverse handelingen worden vericht hoor je hem wat meer, maar dat hoor ik ook bij andere merken.

Heb nu een aantal Maxtor Maxline lll en die bevallen mij prima.

Met een case kun je het beste kiezen met 2 120 mm fans, één ingang en één uitgang, Antec heeft mooie, zelf gebruik ik ze van 3R system, kijk gewoon eens naar diverse internet site's en let op de specifikaties.

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/415
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan