nieuwe hdd vind die niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo heb een andere hdd er bij gezet in mijn pc maar bij apparaatbeheer staat die wel maar als ik op deze computer druk zie ik alleen maar mijn c schrijf zie bijlage

groetjes sjoerd:thumb:
 

Bijlagen

  • hdd.jpg
    hdd.jpg
    58,6 KB · Weergaven: 42
  • pc.jpg
    pc.jpg
    23,4 KB · Weergaven: 26
Nou nee want er staat helemaal vol met films maar heb hem van een kennis vandaar en in mijn schrijfbeheer geeft die hem ook niet aan wel in mijn bios
 
Beter dan een bijlage posten van een groot gemaakt schijfbeheer. Zou daar minstens bij moeten staan (dan wel zonder schijfletter) in het bovenste deelvak.

Natuurlijk ga ik er wel vanuit dat de harde schijf ook van een windows pc afkomstig is en niet van (bijv.) een apple computer, want dan kan er een voor Windows onbekende partitie-soort op staan.

Tijs.
 
Nou leest die hem wel maar nu geeft die maar 31gb aan en de hdd is 300 gb en hij geeft 0 bytes aan als ik bij eigenschappen kijk druk ik er op dan zegt die dat de hdd niet geformatteertd is
 

Bijlagen

  • pc1t035.jpg
    pc1t035.jpg
    36,9 KB · Weergaven: 28
  • 0 bytes.jpg
    0 bytes.jpg
    28,2 KB · Weergaven: 37
De partitie-soort wordt blijkbaar niet herkend. Ik zou 'm terugbrengen naar die vriend en laten kijken of hij er wel een herkend bestandssysteem op ziet.

Overigens heb je in Vista tegenwoordig een nieuwe partitie-soort (ExFat). Misschien (als de harde schijf van Vista met ServicePack1 afkomstig is) zou dat evt. de gebruikte partitiesoort kunnen zijn.
Linksom of rechtsom: Het wordt tijd te informeren bij die vriend wat hij weet over die harde schijf en de daarop aangebrachte partitie-indeling.

Tijs.
 
De hdd
de partie is ntfs en draaide onder windows XP
Hij had een crass met zijn c schrijf en toen andere hdd er ff ingezet met ook met xp en van af toen was het probleem er , dus heb ik hem meegenomen maar ik heb het zelfde probleem vandaar...:thumb:
 
Er vanuit gaande dat het ide schijven zijn, moet je ze instellen als master - slave
Of als ze allebei apart op een kabel hangen als master - master.

En wat gebeurt er als je die schijf er als enige in hangt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan