nieuwe blokker headsets
Die van mijn doet het ook al niet,
Ik kan wel horen maar niet praten,
Moet ik iets downloaden om dit te verhelpen ??
Neem contact met me op om te reageren a.u.b :
info@degroepvanpro1b.nl
Groet knallie

nou knallie, bij mij doet ie het heel goed (al bromt deze vernieuwde versie nog steeds een beetje vanwege de nauwelijks afgeschermde lange kabel) , voor die prijs is het een topding! 5 euro.
je MOET alleen wel even je (microfoon) geluids instellingen van je windows aanzetten, zowel het opname niveau als het weergave niveau van je microfoon ingang (waar nu je rode stekkertje inzit) vele programmas zoals skype en andere zetten je microfoon niet altijd helemaal in de goede instelling.
je kunt "jezelf" alleen horen als het microfoon volume (in windows) genoeg open staat,
een ander kan jou alleen horen als je ook het opname volume (van je microfoon in windows) hoog genoeg zet +/-70% (en soms de instelling "wat u hoort" ~50%)
voor opname op de pc geld het zelfde.
voor instellen ga van geluid klik je 2x snel op je luidsprekertje onder op de menubalk in windows, daar staan dan de afspeel volumes, de opname volumes vindt je door in dat venster menu-eigenschappen-opnemen-OK te kiezen, vink de microfoon aan en schuif m naar +/- 70% of meer.
hierna zal hij gewoon te horen zijn over je koptelefoon of boxjes en bij de ander (skype en opnamens)
succes!,
Drs. P
vriendelijk zijn, kleine moete, groot plezier:thumb: