Nieuwe Headset + Microfoon [ WERKT NIET ]

Status
Niet open voor verdere reacties.

sEiha

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
ik heb een nieuwe headset + microfoon, nou heb ik het rode draadje van de microfoon in het roodje gaatje aan de achterkant van me pc gedaan en de groene van geluid gewoon in geluid [ simpel :p ] maar het geluid pakt die wel, alleen m'n microfoon doet het niet.. weet iemand toevallig hoe dat kan??

Het is een:
xiron - PC STEREO HEADSET ( 5 euro bij de blokker )

omdat het goedkope troep is zouik meteen de microfoon zelf bedenken !
maar het kan ook zijn dat de mic gedempt staat

AntonMMar 23 2007, 18:42
Goede input en output device selecteren op teamspeak bij settings-> options

-----
ik test het nu [ hoe weet ik welke de goede is, gewoon blijven proberen tot die het doet? ]

Ik heb Vandaag ook een headset gekocht bij de blokker xiron

Die van mijn doet het ook al niet,
Ik kan wel horen maar niet praten,
Moet ik iets downloaden om dit te verhelpen ??
Neem contact met me op om te reageren a.u.b : info@degroepvanpro1b.nl

Groet knallie

nieuwe blokker headsets

Die van mijn doet het ook al niet,
Ik kan wel horen maar niet praten,
Moet ik iets downloaden om dit te verhelpen ??
Neem contact met me op om te reageren a.u.b : info@degroepvanpro1b.nl

Groet knallie

:)nou knallie, bij mij doet ie het heel goed (al bromt deze vernieuwde versie nog steeds een beetje vanwege de nauwelijks afgeschermde lange kabel) , voor die prijs is het een topding! 5 euro.

je MOET alleen wel even je (microfoon) geluids instellingen van je windows aanzetten, zowel het opname niveau als het weergave niveau van je microfoon ingang (waar nu je rode stekkertje inzit) vele programmas zoals skype en andere zetten je microfoon niet altijd helemaal in de goede instelling.

je kunt "jezelf" alleen horen als het microfoon volume (in windows) genoeg open staat,
een ander kan jou alleen horen als je ook het opname volume (van je microfoon in windows) hoog genoeg zet +/-70% (en soms de instelling "wat u hoort" ~50%)
voor opname op de pc geld het zelfde.

voor instellen ga van geluid klik je 2x snel op je luidsprekertje onder op de menubalk in windows, daar staan dan de afspeel volumes, de opname volumes vindt je door in dat venster menu-eigenschappen-opnemen-OK te kiezen, vink de microfoon aan en schuif m naar +/- 70% of meer.

hierna zal hij gewoon te horen zijn over je koptelefoon of boxjes en bij de ander (skype en opnamens)

succes!,
Drs. P:D

vriendelijk zijn, kleine moete, groot plezier:thumb:

Het heeft geen zin om op topic van ander half jaar oud te reageren, deze zijn niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan