Nieuwe headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

hasjenwiet

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2013
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe headset.

Ik had hierbij een aantal eisen:
- Met draad, (dus niet draadloos)
- Moet een (liefst afneembare) microfoon hebben met goede kwaliteit
- Windows 8 compatible
- Goede bass

Ik ga gamen en muziek luisteren met deze microfoon. Zou mooi zijn als hij duidelijk aangeeft van waar het geluid komt (voor het gamen) en ook een goede kwaliteit heeft om muziek af te spelen.

Mijn budget is maximaal 80 euro voor de headset. Maar voor 80 euro verwacht ik dan ook wel een goede kwaliteit

Alvast hartstikke bedankt.

p.s. het kan zijn dat ik binnenkort niet reageer omdat ik morgen op vakantie ga. dus ik zal later pas reageren maar reageer a.u.b. wel. alvast bedankt!

Bedankt voor je snelle reactie. Ik vind veel goeds over deze mic, mensen hebben eigenlijk maar 1 minpunt erover: aan de zware kant.

Heeft er iemand anders nog andere suggesties? Of kan iemand me de CM Storm Sirus ook aanraden?

Ik heb zelf de logitech G35, maar die is onverklaarbaar bijna 30 euro duurder dan toen ik hem kocht, waardoor die ineens een stuk onaantrekkelijker is. Wel vind ik een USB aansluiting erg handig. Geen kwaliteitsverlies door slechte connectoren, geen ruis en interferentie en het werkt op elk systeem (handig als je ook 5.1 op een laptop wil hebben). Maar anderen zweren bij de klassieke tulpaansluitingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan