Welke adviseren jullie? Bekende namen zijn o.a. Mijn Domein en Strato maar een hoop leggen de nadruk op Joemla of wordpres terwijl ik PHP Mysql heb.
Je haalt denk ik een paar dingen door elkaar.
PHP (scriptingtaal / programmeertaal) en MySQL (opslag van websitedata, zoals nieuwsberichten, gebruikers etc.) zijn technieken om een site mee te bouwen.
Joomla en Wordpress zijn CMS-systemen die gebruik maken van PHP en MySQL. Met Joomla en Wordpress kan je, als je die geinstalleerd hebt, eenvoudig een website in elkaar klikken, en inhoud toevoegen. Een CMS-systeem dus.
Het gebruik van Wordpress of Joomla (of een ander soort CMS) is niet verplicht. Je kan ook zelf met HTML, PHP, MySQL een site bouwen en deze naar je hosting uploaden via (S)FTP.
Hopelijk is het nu duidelijk. Veel hostings bieden vaak een 'one-click-install' aan voor Wordpress of Joomla, zodat je die in een handomdraai geinstalleerd hebt, zonder dat je zelf alles moet installeren en instellen met de nodige databasegegevens en instellingen.
Dat zijn dus de verschillen tussen PHP en MySQL en Joomla/Wordpress.
Ikzelf zit bij Reviced met mijn website. Ze hebben ook goede pakketten en goede support.
https://www.reviced.nl/products/cloud-services/cloud-hosting
(Zelf heb ik overigens een cloud-server, maar dat is voor jouw te hoog gegrepen
)