Nieuwe instalatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Hallo ik probeer win xp te verwijderen maar het lukt niet.
Bios staat goed dus krijg ik tijdens opstarten de vraag of ik via cdrom wil opstarten, dan moet ik een willekeurige toets intoetsen.
Dat doe maar windows start gewoon op. dus kan ik xp niet verwijderen.
Wat te doen in z'n sytuatie?
Alvst bedankt groetjes KLM

Zeker weten dat het bios ingesteld staat dat het als eerst van de CD-rom speler opstart?

Zeker weten dat de CD bootable is?

Bios staat: bij advenced bios features heb ik bij first boot divice gekozen voor cdrom
De cd is booteble ik heb nl 3 cd's van diverse windows. Deze zijn booteble

je zou em helemaal kunnen resetten en dan je programma opnieuw downloaden(enne tuurlijk is windows xp niet te verwijdere als dat je type is)

Ik heb t cmos batterijtje 3 x eruit gehaald, Stroom er af maar t help niet.:confused:

als er bij mij mijn iternet opzwo niet reageerd haal ik altijd de stekker er voor een halve minuut uit mschn moet je em der ff langer uit hale, en trouwens de batterij en stroom afhale is niet resette

nieuwe

Hoe lang denk je dat t baterrijtje eruit moet?
En wat versta je onder resetten?
Indien je jumpers bedoeld plaats dan een foto waarop ik kan zien hoe ze eruit zien.

ik bedoel dat je em gewoon helemaal zou kunnen ressetten als je dat er voor over hebt en typ je vraag is op google in

Indien je je boot cd in een ander computer stopt, kan die dan van CD opstarten? Dan weet je dat je boot cd echt kan booten.
Weet je zeker dat de CD speler nog kan lezen? En heb je toevallig 2 CD drives en je kan alleen van het ander drive opstarten?

Vraag niet hoe ik ooit erachter ben gekomen...:thumb:

je zou em helemaal kunnen resetten en dan je programma opnieuw downloaden(enne tuurlijk is windows xp niet te verwijdere als dat je type is)

als er bij mij mijn iternet opzwo niet reageerd haal ik altijd de stekker er voor een halve minuut uit mschn moet je em der ff langer uit hale, en trouwens de batterij en stroom afhale is niet resette

:o:o

ik bedoel dat je em gewoon helemaal zou kunnen ressetten als je dat er voor over hebt en typ je vraag is op google in

Gaat allemaal weer helemaal nergens over.En type eens gewoon nederlands.

@TS: wat voor toetsenbord met welke aansluiting bebruikt u?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan