nieuwe internet verbinding wordt niet automatisch tot stand gebracht

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommywalker

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2010
hallo allemaal, allereerst complimenten voor de site, en excuses als ik een vraag stel die al eerder is gesteld, maar kon met mijn beperkte kennis even geen topic vinden met een identieke vraag.

ik ben van digitenne overgestapt op digitale televisie van kpn. ik heb/had ook internet van kpn, en kreeg netjes ene mooi nieuw modem toegestuurd, daar mijn oude (wireless) modem geen digitale tv ondersteunde.

alles netjes geinstalleerd, en alles werkt in principe prima, alleen maakt mijn pc nu niet meer automatisch verbinding met het nieuwe modem. ik moet nu telkens handmatig verbinding maken en het wachtwoord invoeren. en dat zou ik wel graag willen!

wat ik verder ook graag zou willen kunnen, is het instellen van een nieuwe naam en wachtwoord voor het modem.

ik gebruik windows 7

alvast hartelijk bedankt!

Laatst bewerkt:
WW onthouden doen... en die andere zal ik even voor je nakijken.. kun je wat meer details geven? Van je modem?

haha ja het wachtwoord weet ik inmiddels uit mijn hoofd, maargoed ik ben niet de enige hier in huis ;) het modem is een "KPN Experia box" ZXV10 h220N

verder weet ik niet wat ik nog meer neer kan zetten over het kastje. hij is wit en heeft hele modern ogende plexiglazen randjes met mooie knipperende lampjes hihi

WW onthouden doen... en die andere zal ik even voor je nakijken.. kun je wat meer details geven? Van je modem?

Dat is het enige antwoord wat werkt ;), die nieuwe naam en WW stan bydeway ook in de handleiding (als het goed is) :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan