nieuwe kaart kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

emertoerik

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
ik heb een nieuw asrock g41m-gs 3 moederbord in mijn zelfbouw pc zitten met ingebouwde video kaart. op w7 draait dit redelijk goed maar bij wxp (heb een dual boot) zeggen alle programmas dat ze unable to draw grafics on your pc waren. nu moet het eventueel wel werken met een nvidia geforce fx of een ati 9600. maar welke versie dan, of is er iets beters dat ook werkt?

Dan zou ik graag wel wat willen weten over de overige onderdelen zoals processor, geheugen en voeding (heel belangrijk). Van de voeding zou ik het merk en type voeding willen weten + het wattage. Je zal je zelfbouw pc dan wel even moeten open maken want via programma's op je pc zoals speccy kan je die informatie niet vinden. Op de voeding staat meestal duidelijk het merk, het type en het wattage. Let er dan even wel op dat je max. ...W hebt en niet max. ...V want dat is volt.

oja sorry. de processor is een intel core2, 1 4gb ddr-3 kaart, 500gb wd hdd (opgedeelt in twee partities voor dualboot).

op de voeding staat geen merknaam meer. wel een sticker met 500 watt, een plaatje met de tekst sata pci en een tabel met van alles die ik niet snap.

heb ik nog onderdelen vergeten die belangrijk waren voor een videokaart?

Laatst bewerkt:
opgelost, heb vandaag de pc verder geupgrade, er zit nu 8gb ddr3 ram in, de intel core 4400 is nu een 7200, de voeding een 400 watt recom, en een nvidia geforce 9600 gso videokaart.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan