Nieuwe kaart, maar is de voeding wel goed genoeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorism1993

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Hallo allemaal,

Ik heb gister een nieuwe kaart gekocht, en gelijk daarna even de handleiding gedownload en geprint, en daar staat in dat die kaart een voeding van minimaal 400W nodig heeft, en mijn voeding is er eentje van 300W. Maakt dat uit?? Ik gebruik deze kaart: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=426717

Alvast bedankt:thumb:

Dan lijkt het mij verstandig dat je even (Gewoon voor de zekerheid) een 450 watt voeding haalt. Ook vanwege de mogelijke USB apperaten die ook stroom vragen ( Niet zo veel. Maar om nou precies een voeding van 400 watt te gaan halen vanwege de handleiding is ook zoiets..)

Maar zal het problemem opleveren of kan de kaart er zelfs kapot van raken als ik de kaart erin doe met de oude voeding?

Welk merk heb je?

Misschien een tip: kan je je niet beter voor aanschaf verdiepen in de gevolgen?
Je koopt geheugen, daarna vraag je hoe je geheugen moet vervangen/plaatsen
Je koopt een videokaart, daarna ga je vragen hoe je die moet vervangen.
Je loopt zo behoorlijk achter de feiten aan...

iedereen maakt wel eens een foutje. Ik zelf heb ook net ene nieuwe ATI 4800 series HD gehaald. Ik heb ook voor de zekerheid een 450 watt voeding gehaald. En aangezien mijn moederbord ook te klein was heb ik die ook moeten vervangen.

Maar kijk wel voor de zekerehid of je beeldscherm de goede aansluiting heeft. Gewoon voor de zekerheid..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan