nieuwe kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

murderboy

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
hoeveel mb heeft deze kaart:

nvidia geforce 8400 GS

zou je deze kaart aanraden?

en nu ik bezig ben: hoeveel ghz(kloksnelheid) heeft deze processor:

intel core 2 duo E4500

256 mb, wel redelijk dus,

wat vinden jullie van deze kaart? uit eigen ervaring

maar 2,2 gh zis wel wat minder,

ik heb een oude versleten pc van 5 jaar, met 2,4 ghz

256 mb, wel redelijk dus,

wat vinden jullie van deze kaart? uit eigen ervaring

maar 2,2 gh zis wel wat minder,

ik heb een oude versleten pc van 5 jaar, met 2,4 ghz

Je moet niet kijken naar het geheugen op die kaart, want dat benut hij bij lange na niet ten volste. Dat ding is zo langzaam als wat. Dan kun je nog beter een middenklasser uit de 7-serie halen.

Je moet niet kijken naar het geheugen op die kaart, want dat benut hij bij lange na niet ten volste. Dat ding is zo langzaam als wat. Dan kun je nog beter een middenklasser uit de 7-serie halen.

niet doen dus, maar ja mijn ma vertrouwt haast alleen HP pc's, en die zijn nou niet bepaald goed

niet doen dus, maar ja mijn ma vertrouwt haast alleen HP pc's, en die zijn nou niet bepaald goed

Nouja ik ben zelf totaal geen voorstander van welke 'merk pc' dan ook. Het beste stel je het natuurlijk zelf samen, dan bepaal jij tot in detail wat er allemaal in komt en krijg je veel meer waar voor je geld. Als je niet zelf kan bouwen, laat het dan samenstellen door een winkel. Natuurlijk kun je dan zelf ook aangeven wat je er allemaal in wilt hebben.

Nouja ik ben zelf totaal geen voorstander van welke 'merk pc' dan ook. Het beste stel je het natuurlijk zelf samen, dan bepaal jij tot in detail wat er allemaal in komt en krijg je veel meer waar voor je geld. Als je niet zelf kan bouwen, laat het dan samenstellen door een winkel. Natuurlijk kun je dan zelf ook aangeven wat je er allemaal in wilt hebben.

weet je een goed betrouwbare plek om dat te laten doen?

en afhaalbaar ergens in groningen(liefts stadskanaal, desnoods emmen, assen)

alleen het probleem is ik weet niet heelveel van die dingen af,

ik wil wel 2gig ram, 256 mb video, toch wel min 2 ghz processor, en ook goede geluidskaart

www.alternate.nl heeft een goede pcbuilder.

maar zoals al gezegd werd, die videokaart is niet perse beter als hij meer geheugen heeft, neem nou die geforce 8400 , die is echt heel langzaam, maar een 8800 gts, die volgens mij ook een versie met 256 mb heeft, is echt een heel stuk beter.

Hey,

Een maat van mij heeft een medion pc gekocht in aldi en daar zat de 8400GS in. Laat ik het je zo zeggen ik heb nog nooit zo'n baggere videokaartje gezien, hij kan niet eens spellen op 800 X 600 spelen :p.

Neem minimaal een 8600 serie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan