Nieuwe Kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

dapwnager

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2011
ik heb zojuist een nieuwe videokaart gekocht: een GTX560 wat een zeer goede kaart is, ik heb hier battlefield 3 (bèta) mee gespeeld en het was perfect, maar als ik nu kleinere spellen als Minecraft en LoL speel dan gaat mijn framerate flink omlaag als ik bepaal de dingen doe. Ik weet niet zeker of dit aan de videokaart ligt het zou ook aan mijn processor kunnen liggen die in vergelijking met deze videokaart natuurlijk oud is.
Weet iemand wat het is en of/hoe ik het kan fixen

ram: 6 gig ram-geheugen ik heb 1 gig daarvan aan minecraft toegewezen zoals op internet staat, ik wil wel meer toewijzen alleen als ik 2000 ofzoiets doe wijst hij er minder aan toe, er is wel een ding, ik heb java 32 bits terwijl ik een 64-bits besturingssysteem heb. Dit is omdat ik al vaak problemen heb gehad met de verkeerde versie hebben enzovoorts, ik heb ook google chrome en deze valt niet onder de standaard downloads.
Mijn processor is de Intel(R) Core(TM) i7 CPU
920 @ 2.67GHz, 2668 MHz, 4 core's, 8 logische processors.
(recht uit systeeminformatie) :D
ik hoop dat dit jullie helpt.

is er een kans dat het mijn ram-geheugen is dat misschien beschadigd is of zoiets want ik hoorde van een vriend dat dat ook kan, ik weet niet of dat echt kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan