nieuwe kast

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
hallo allemaal ik heb sind kort min systeem helemaal vernieuwd icl. een nieuwe syteemkast dat is de coolermaster centurion5 geworden ik vond het een mooie kast en alles paste erin
maar nu komt het ik heb er nu 4 hdd inzitten een ati hd5770 het mobo is de asusm4a78t-e
het systeem werkt prima maar ik ben bang als ik de graka in crossfire gaa zetten door er nog een bij te zetten dat ik ruimte te kort kom door alle kabels van mijn hdd 3x sata en 1x ide aansluitng plus dat de temperatuur zo rond de 50 graden zit volgens de bios op mijn mobo
hebben jullie een goeie tip voor een andere kast waar de hdd overdwars in kunnen en met een hele goeie airflow hij mag natuurlijk niet te gek duur zijn busget ong. 50 euro
alvast bedankt voor jullie advies/tips:thumb:

Goedemiddag,

Zelf heb ik deze en bevalt prima en draait 2 x 4890 in dus zou moeten lukken

ok en kunne daar de hdd zijwaarts in of is dat niet nodig bij deze kast?

Hoi,

Kijk een bij mijn systeem staat een foto bij. op modag klikken
.

Laatst bewerkt:
dat ziet er echt heel netjes uit niet zon zooitje als bij mij ik kan gewoon al mijn kabels niet zo goed wegwerken in deze kast die ik nu heb wat zijn jouw temps in je kast?:thumb:

Hoi,

Ik zal zo meteen eens kijken heb al een tijdje niet naar gekeken zal het zo even melden.

Hoi,

Processor 39 graden en de videokaarten 59 graden maar daar staan de 4890 voor bekend dat die warm worden volgens mij

dit zijn nu mijn temps maar dit is dus alleen in idle stand als ik zit te gamen of film kijkt dan schieten de temps omhoog

Hardware Monitoring :
Voltage CPU : 1.00 V
:
Processor :
AMD Phenom II X2 550 (Core 1) : 24.5 °C
AMD Phenom II X2 550 (Core 2) : 24.5 °C
:
ATI Radeon HD 5700 Series : ATI Catalyst Driver
GPU Temperature : 43 °C
GPU Fan : 35.0%
:
Harde Schijfmonitoring : S.M.A.R.T
Harde Schijf SAMSUNG HD103SJ (Assembly) : 28 °C
Harde Schijf SAMSUNG HD103SJ (Assembly) : 28 °C
Harde Schijf SAMSUNG HD642JJ (Assembly) : 19 °C
Harde Schijf SAMSUNG HD642JJ (Airflow) : 21 °C
Harde Schijf Maxtor 6L200P0 (Assembly) : 24 °C

Hoi,

Dat klopt wel dat bij games de temp omhoog schiet op zich zijn dit mooie temps maar je wou toch een nieuwe kast voor een tweede videokaart. voor de koeling hoef je het niet te doen denk ik

ja dat klopt want nu zit mijn 6 pins van mijn grak bijna tegen een van de sata aansluitngen van een hdd en daar onder zit nog meer kabel van hdd enz dus dan wordt het lastig aansluiten voor de tweede kaart

denk ji dat ik dan mijn centurion weer in kan leveren bij alternate als ik daar vertel dat ik mij vergist heb en dat ie eigenlijk te klein/niuet gischikt is?
:(

Hoi,

Je zou het kunnen proberen ik weet niet hoelang je deze al hebt maar is een poging waard als je deze niet te lang hebtb en de doos ook nog hebt neem ik aan.

nee doos al weg ik heb hem ong 2 maanden nu en intussen dus 2 x hdd van 1 tb en de hd 5770 bijgekocht/geplaatst

Hoi,
Alles bij alternate gekocht zo ja je zou het kunnen proberen, en anders hier of op markt plaats verkopen

oke ik ga dan eerst ff bellen met alternate en anders jouw suggesties maar volgen
weet jij nog toevallig een stil merk voor de fans ik wil dan alle mogelijkheden benutten voor de koeling dus 3 x 120 mm 2 x 140 mm en nog 1 x 80x80x15mm
bedankt voor je hulp :thumb::thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi,
Geen dank succes met de aan en verkoop :thumb::thumb:

hallo weet iemand nog een vergelijkbare kast dus vergelijkbaar met de cm690?:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan