Nieuwe kazaalite, probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
attachment.php

Hij staat op 24 (en ik wil hem hoger), maar wat ik ook doe hij accepteert het niet.

Bijlagen

• kazaalite.jpg
    kazaalite.jpg
    38,6 KB · Weergaven: 90
ik neem aan dat je gewoon een aantal machten geprobeerd hebt?

Crappy. Krijg je bij de zoekresultaten ook werkelijk maar 24 resultaten? Hij lijkt me nogal aardig in de war aangezien ook boven in dat venster staat "Laat dit bericht niet weer zien.". Dat hoort niet daar denk ik...

Overigens kun je, als je er vanuit gaat dat ze de waarheid spreken en dat wel klopt van die kwadraten, meer resultaten verwachten. 24 tot de macht 2 is 576. Het maximale wat je op zou kunnen geven is 90, aangezien dat 90 x 90 = ongeveer 8192.

Ja, en zelfs de aangegeven 24 pakt 'ie niet.

PCfixer: ik krijg ook maar 24 resultaten.

Als ik een hoog getal neem krijg ik de melding dat de waarde tussen de 1 en 200 moet liggen.

Geplaatst door pcfixer
Overigens kun je, als je er vanuit gaat dat ze de waarheid spreken en dat wel klopt van die kwadraten, meer resultaten verwachten. 24 tot de macht 2 is 576. Het maximale wat je op zou kunnen geven is 90, aangezien dat 90 x 90 = ongeveer 8192.
een macht van 2, dus dat is 2^x. (niet te verwarren met een tweede macht) Met 24 zou je dan dus 16777216 resultaten krijgen.

Als ik een hoog getal neem krijg ik de melding dat de waarde tussen de 1 en 200 moet liggen.
en als je een macht van 2 tussen 1 en 200 kiest? bijv 64?

Waarom gebruikt iedereen van elke applicatie steeds nieuwere versie? Wat was er mis met Kazaa Lite 1.7.2?

Maar goed, ik zou toch aanraden terug te stappen op de voor jouw gevoelsmatig beste versie van Kazaa. tenminste, als die bug echt nadelige effecten heeft.

De vorige versie die ik had (2.10) beviel mij uitstekend. Maar ik dacht dat er wel wat goeds tussen zat, altijd proberen he :).

Computers zijn net realiteit. Always be prepared, with a backup plan.

Problemen die er kunnen komen met iets, maakt niet uit. Zorg ervoor dat het makkelijk terug te draaien is in de "previous state".
Die 2.10 versie had toch dat usage systeem (houd bij hoeveel je upload en download, en daarmee kunnen users je dus cancelen, als ze zien dat je alleen maar downed. Daar is btw ook crack voor :evil: ).
Ieder zijn keus.

Bekende spreuk: "Nieuwer is niet altijd beter". Engelse vind ik beter "Newer is not always better". Op http://www.oldversion.com/program.php?n=kazaalite kun je tot versie 1.7.2 terug gaan met Kazaa Lite. Ik geef deze site omdat de meeste andere downloadsites up to date (willen) blijven en dus alleen nog maar de nieuwste versie aanbieden.

@meelman: 16,7 miljoen resultaten moeten toch genoeg zijn? :p

XP_PC: ik heb nog niet echt een antwoord op mijn vraag van hoeveel resultaten je nu krijgt. Krijg je er echt maar 24?

heb je<a href= "http://www.kplusplus.tk">
deze </a> al geprobeerd? Is ook Nederlandse versie

edit. Wat doe ik mis met de code??

Laatst bewerkt:
Ik heb hem over de oude heen en gewoon het max aantal results. Misschien moet je hem kaal installeren?

Geplaatst door Tanja1968

edit. Wat doe ik mis met de code??

Niets, sommige html code is uitgeschakelt... Niet alle though...

@XP_PC: Ben nooit zo goed geweest in zoeken... Over het hoofd gezien denk ik... :o :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan