• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Nieuwe koppeling werkt niet #VERW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duijzer

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Beste helpers,

Ik heb een dashboard gemaakt in Excel, het betreft de omzetgegevens van een bedrijf.
Nou is het dashboard aan een “oud” bestand gekoppeld, dit heb ik handmatig in iedere formule ingevoerd. Maar nou wil ik dat dit Excel dashboard aan een ander geupdate bestand wordt gekoppeld.
Wanneer ik de koppeling verander geeft hij de waarde aan #VERW in elke cel die gekoppeld stond, en als ik de naam van het geupdate Excel bestand verander in het bestaande Excel bestand, en deze in dezelfde map zet en die oude verwijder etc. dan is hij daar niet meer aan gekoppeld.

De enige manier waarop ik nou m’n dashboard kan updaten is door alles te selecteren uit het nieuwe bestand, copy, dan alles selecteren in het oude bestand en paste. Alleen dan krijg ik de gegevens die up to date zijn.
Kan ik dit makkelijk oplossen of moet ik alles handmatig gaan invoeren? en zo ja, hoe moet ik het dan oplossen?

Met vriendelijke groet,

Huibert

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan