Nieuwe laptop +/- 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco2000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2015
Goedenavond,

Omdat mijn laptop van nu het steeds slechter gaat doen en het gewoon niet meer aan mijn eisen voldoet wil ik voor iets nieuws gaan.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil Minecraft en ETS2 op medium gaan spelen, maar ook office werk en gewoon internetten.

Wat is je budget?
Ik wil er ongeveer 700 euro aan besteden.

Wat ik niet zo belangrijk vind?
- Lange batterij duur heb hem toch (bijna) altijd op stroom.
- Touchpad gebruik toch een muis.

Heb je nog bepaalde voorkeuren
Mij leek deze laptop wel goed voor mijn eisen:
http://www.medion.com/nl/shop/enter...&wt_cc1=3&wt_cc2=30018592A1&wt_cc3=30018723A1

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en als er nog vragen zijn hoor ik dat graag.

Wat ik niet zo belangrijk vind?
- Lange batterij duur heb hem toch (bijna) altijd op stroom.
Jij kunt dan beter een desktop aanschaffen want als hij toch altijd aan de lader hangt is je accu binnen 6 maanden verrot.

Desktops gaan op zich ook wel altijd langer mee tenzij er een erg technisch defect optreedt. Zoals hier. Ik heb net m'n mobo gefried xD

Afgezien van het feit dat je voor € 700 waarschijnlijk een pc hebt die beter presteert dan een laptop en makkelijker te upgraden is.

Oke, een desktop.
Is het dan slim om een goede 2e-hands Desktop te kopen of zal ik er zelf een gaan bouwen?
Want wanneer ik een desktop koop zal er ook een monitor aangeschaft moeten worden, want muis, toetsenbord en boxjes heb ik al.
Wanneer jullie zeggen dat het slimmer is om er zelf een samen te stellen en te bouwen is het budget wat ik heb +/- 700 inc. Monitor.
Wanneer ik hem 2e-hands koop betaal ik minder voor gelijke/betere prestaties en kan ik er zo nog een monitor bij kopen.

Wat denken jullie wat dan het slimste is om te doen?

Ik adviseer je om dit artikel met bijgaande systeem samenstellingen eens door te lezen, dan heb je in elk geval een begin.
Je kunt deze uiteraard aanpassen al naar gelang je eisen, budget en eventueel onderdelen weg laten die je reeds hebt ( voeding, behuizing etc. ).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan