Nieuwe laptop (+/- 850 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BVriend

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2008
Ten eerste welkom op het forum:)

Ik ben van plan een nieuwe laptop aan te schaffen. Dit is de eerste keer dat ik dat zal doen, dus zou graag niet de verkeerde keuze willen maken.
Ik ben van plan om er vooral voor school op te werken, maar ook wel af een toe een spelletje te spelen.

Zelf had ik deze op internet gezien: HP DV6830 NOTEBOOK
Processor: Intel core 2 duo T8100, 2,1 GHz
HD: 320 GB
3 GB intern geheugen
15,4" beeldscherm
Dual layer DVD writer + lightscribe
Videokaart: GeForce 8400 M GS
Windows home premium

Graag jullie mening of jullie denken dat deze mijn eisen aan zou kunnen.

Alvast bedankt, BVriend

Het is wel goede laptop alleen zal je er niet de nieuwste games op high kunnen spelen. Maar games zoals battlefield 2412 doen het prima. Waar je wel rekening mee moet houden bij hp is dat de service erg slecht is. En oja, heb je ook naar de batterij duur gekeken. Als je er mee aan het reizen bent is het een beetje ***lig dat je na 1 uurtje al geen stroom meer hebt. Ik hoop dat je wat hebt aan deze info.

Het is wel goede laptop alleen zal je er niet de nieuwste games op high kunnen spelen. Maar games zoals battlefield 2412 doen het prima. Waar je wel rekening mee moet houden bij hp is dat de service erg slecht is. En oja, heb je ook naar de batterij duur gekeken. Als je er mee aan het reizen bent is het een beetje ***lig dat je na 1 uurtje al geen stroom meer hebt. Ik hoop dat je wat hebt aan deze info.

bedankt voor de info, wat het reizen betreft: echt reizen doe ik niet, ben nog jong dus dat is niet echt nodig. Het meeste zal ik hem thuis gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan