nieuwe laptop. a4700k?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
ik ga binnenkort een laptop kopen en die zou ik ook graag voor spellen gebruiken. nu heb ik mijn oog laten vallen op een asus a4700k maar ik weet niet of dit een goede keus is (wil er rond de 1000 euro aan besteden)

mijn versie heeft 1 gig aan ram en een AMD Athlon 64 3200+ en als videokaart heeft hij een 64 MB ATi Radeon 9700

nu had ik eigenlijk 3 vragen:

is deze pc redelijk genoeg om spellen op te kunnen spelen? (bijv. san andreas op hoogst)

en ik heb wel eens gelezen dat processoren en videokaarten in een laptop anders zijn als in een normale pc, is mijn AMD Athlon 64 3200+ dan hetzelfde als zijn naamgenoot voor de pc? en is dit een processor voor mobile computing? (zoals een centrino alleen bedoeld is voor mobile computing)

en is mijn videokaart hetzelfde als zijn tegenhanger voor de pc? of is ie minder snel of iets dergelijks?

of zou er iets anders zijn voor dezelfde prijs maar die beter is?

alvast bedankt voor mogelijke antwoorden

Laatst bewerkt:
Dit zijn de systeemeisen:

1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor
256MB of RAM
8x DVD-ROM Drive
3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install
64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better)
DirectX 9 compatible Stereo Sound Card
Keyboard & Mouse

Dus je videokaart is de zwakke schakel in de notebook. Voor 1000 euro kun je eens bij dell kijken. Ik weet dat er momenteel een nieuwe acer ferari op komst is maar die is een stuk duurder dan het bedrag dat jij uit wilt geven. Wellicht heeft acer wel een andere uitvoering voor ongeveer 1000 euro

let wel dat dit een zuipmachine wordt!!! correct me if i am wrong. je zult dus voornamelijk best gamen op netstroom:cool: en ja idd je grafische kaart lijkt me niet zo lekker

maar ik wilde eigenlijk ook nog weten of de processor in die laptop hetzelfde is als zo'n zelfde processor in een pc? en is deze processor speciaal gemaakt voor mobile computing zoals de centrino

en die ati radeon 9700 is die ook hetzelfde als in een pc? of is ie minder waard (qua kwaliteit) als een pc versie bijvoorbeeld?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan