Nieuwe laptop aanschaffen, paar vraagjes:

Status
Niet open voor verdere reacties.

pandora

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Er zijn alleen maar laptops te koop met van die spiegelende beeldschermen, is dat niet vreselijk hinderlijk? Zie je niet iedere lamp in de kamer terug op je scherm?
Het lijkt mij eerlijk gezegd helemaal niks, maar er is geen andere keus.

En dat breedbeeld, mooi hoor met die Vista schermen maar hoe worden de websites weergegeven? Uitgerekt in de breedte?

Enne, kan ik mijn i******e versie van Office 2003 er wel op installeren of heeft ms dit wellicht dichtgetimmerd?

Alvast bedankt!

Pandora

acer aspire 1804 wsmi
geen spiegelend beeld.
ook mijn office staat er op.
uitgerekt beeld met website.....hoe krijg je dat voor elkaar.
ms timmert niks dicht.

thnx Puppie,

En verder helaas niemand, nou ja, dus ook geen negatieve reacties op de spiegelende schermen, waarschijnlijk valt het dus in de praktijk wel mee.
Ik zal her en der nog eens even informeren, beter niet te overhaast kopen, ik zie er ook veel met aansluitingen aan de voorkant, lijkt me ook niet echt zo ideaal, dus nog een puntje om in de gaten te houden.

Pandora

Er zijn alleen maar laptops te koop met van die spiegelende beeldschermen
Weet je dat zeker? Die HP van mij heeft gewoon een mat beeldscherm (is trouwens niet meer de nieuwste). En ja, dat lijkt mij wel lastig, zelfs met een mat scherm heb je vrij snel last van hinderlijke lichtinval.

heb een ASUS A8JN , ik heb um volgens mij niet op een plek staan waar het ligt erin valt, gebruik um thuis op mn bureau en op school en eigenlijk nog nooit last gehad van weerspiegeling van het beeldscherm

Ik werk vaak met laptops, en heb niet echt last van licht inval.

Voordat je een laptop gaat kopen moet je wel goed opletten.
Er worden nu namelijk veel laptops met os vista verkocht.
Maar in die laptops zit maar 512 mb intern.

Als er maar zo weinig intern geheugen in zit moet je echt geen vista hebben.
Zelfs met 1024 loopt ie niet al te soepel (vergeleken met xp).

Succes met je aankoop!

dat is de reden dat ik geen vista wil op mn laptop, wil niet dat ie langzaam gaat ook al heb ik wel 1024 mb intern geheugen

Allen nogmaals hartelijk dank voor de reacties,

Ik heb besloten om toch nog maar even te wachten met een laptop, inmiddels m'n pc weer geformatteerd en alles draait voorlopig weer lekker, zo kan ik wel weer even vooruit.
Over een half jaartje zie ik wel weer verder, misschien komen de matte schermen ondertussen wel weer terug op de markt.

Thnx,

Pandora

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan